استاندار بوشهر با بیان اینکه ظرفیت‌های مهمی برای سرمایه‌گذاری در استان بوشهر وجود دارد گفت: تاکنون افزون بر ۷۰ میلیارد دلار در عرصه‌های صنعت نفت و گاز استان بوشهر سرمایه‌گذاری شده که تا ۱۰۰ میلیارد دلار افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۵۱۰۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۷ 18 October 2017
عبدالکریم گراوند ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه استانداران بوشهر با حضور وزیر کشور  با تاکید بر توجه به توصیه‌ها و تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی  و رئیس جمهور اظهار داشت: در دوران خدمتم در مسئولیت استانداری بوشهر، رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر تحقق اقتصاد مقاومتی و تاکیدهای رئیس جمهور را نصب العین وظایف خود قرار می‌دهم.

وی با بیان اینکه استان بوشهر از ظرفیت بالایی در عرصه‌های مختلف برخوردار است تصریح کرد: از همه ظرفیت‌های استان بوشهر برای توسعه و پیشرفت و تحقق مطالبات مردم استفاده می‌شود و نهایت تلاش خود را برای پیشرفت و اعتلای این استان بکار می‌گیرم.

گراوند بااشاره به قابلیت مهم استان بوشهر تصریح کرد: در بسیاری از حوزه‌ها دارای ظرفیت‌های بالقوه و منحصر به فرد است که عسلویه پایتخت انرژی کشور از آن جمله است.

استاندار بوشهر با اشاره اینکه سرمایه‌گذاری در استان بوشهر تا 100 میلیارد دلار افزایش می‌یابد خاطر نشان کرد:تاکنون افزون بر 70 میلیارد دلار در عرصه‌های صنعت نفت و گاز استان بوشهر سرمایه‌گذاری شده که تا 100 میلیارد دلار افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه در مدت کمتر از یک سالی که در مسئولیت معاونت سیاسی استانداری بوشهر بودم مورد لطف و محبت مردم این استان قرار گرفتم تاکید کرد: این امر سنگینی بار مسئولیتم در سمت استاندار را دو چندان کرده است.

استاندار بوشهر با تاکید بر عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود: عملیاتی شدن طرح‌های اقتصاد مقاومتی بر اساس استراتژی رهبر معظم انقلاب اسلامی از اولویت‌های مهم استان بوشهر است که بر اساس ظرفیت‌های این استان عملیاتی و اجرایی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار