رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: اتصال راه آهن شیراز به بوشهر که نقشی تاثیرگذار در رونق فعالیت تجاری این استان دارد باید در اولویت برنامه‌های دولت قرار بگیرد.
کد خبر: ۵۱۰۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳ 18 October 2017
محمدباقر سعادت ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه استانداران بوشهر با اشاره به انتصاب 2 بوشهری به عنوان استاندار در دولت دوازدهم اظهار داشت: به واسطه انتخاب هوشمندانه رئیس جمهور و وزیر کشور که مصطفی سالاری و اسماعیل تبادار را بعنوان استانداران گیلان و فارس انتخاب کردند، تقدیر می‌کنم.

وی با تبریک به گراوند در پست استانداری بوشهری و با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های بالای استان بوشهر در راستای توسعه و پیشرفت افزود: امیدواریم استاندار جدید بوشهر که دارای درایت و تجربیات کافی و آشنا با فضای استان است، بتواند با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها سکاندار موفقی برای هدایت استان بوشهر به سمت توسعه و شکوفایی باشد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس  باتاکید بر حل مشکلات اشتغال جوانان استان بوشهر بیان کرد: توجه جدی به مسائل و بویژه اشتغال جوانان به عنوان یکی از دغدغه‌های اصلی خانواده‌ها نیازمند پیگیری جدی است.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس  با اشاره به اجرایی شدن مصوبه هیئت دولت مبنی بر جذب 50 درصدی نیروهای بومی در تاسیسات نفتی تصریح کرد: اشتغال جوانان در  صنایع نفت و گاز با توجه به مصوبه استخدام 50 درصد نیروهای بومی در این بخش باید بطور جد لحاظ شود تا شاهد کاهش میزان بیکاری در این استان باشیم.

سعادت با تاکید بر توسعه طرح‌های سرمایه‌گذاری  در استان بوشهر افزود:  توجه ویژه و جدی به جذب سرمایه گذاری خارجی و تشویق سرمایه گذاران داخلی برای رونق و بهبود فضای کسب و کار در این استان ضروری است.

وی، اولویت قرار دادن اجرای پروژه راه آهن بوشهر به شیراز را مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان کرد: اتصال راه آهن شیراز به بوشهر که نقشی تاثیرگذار در رونق فعالیت تجاری این استان دارد باید در اولویت برنامه‌های دولت قرار بگیرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس با تاکید بر حل مشکلات آب آشامیدنی شهرها و روستاهای استان بوشهر گفت: ایجاد زیرساخت‌های لازم برای ایجاد مناطق آزاد تجاری و توجه به مشکل کمبود آب استان بوشهر بویژه در بخش کشاورزی از مطالبات جدی مردم این استان است.

سعادت،  با اشاره انزوای آمریکا در مجامع جهانی و اقتدار ایران اسلامی اظهار داشت:شکست‌های پیاپی و مفتضحانه آمریکا و بی تدبیری ترامپ رئیس جمهورآمریکا  در برابر ایران سبب انزوای بیش از پیش آنها در مجامع مهم جهانی و بین المللی و افزایش اقتدار ایران اسلامی شده است.

وی، ایران اسلامی را الگویی برای دیگر کشورها دانست و افزود: پیروزهای  ایران اسلامی و شکست‌های جهان غرب امیدوارم در همه دنیا  امیدواریم به عنوان الگویی عملی  مورد توجه قرار بگیرد.

در این آئین با تقدیر و تکریم از خدمات مصطفی سالاری استاندار سابق بوشهر، عبدالکریم گراوند به عنوان استاندار جدید بوشهر معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۱
مسیر راه آهن بوشهر شیراز در طراحی ایراد اساسی دارد زیرا طول این مسیر طولانی بوشهر تا شیراز حدود 500 کیلومتر است ( بوشهر تا مرودشت 444 کیلومتر و مرو شت تا ایستگاه شیراز بیش از 50 کیلومتر است) درصورتی که فاصله بوشهرتاشیرازدرمسیربزرگراه درحال احداث 221 کیلومتر می باشد وبا این حساب ساده مسافت و هزینه و زمان سفر بیش از دوبرابر می شود که با منطق سازگار نیست و بهتر دیدند تعطیل کنند تا مسیر مستقیم شیراز کازرون برازجان بوشهر که 221 کیلومتر است در دستور کار قرار گیرد.
فرهاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۱
راستی مسیر راه آهن اصلاح شد مسیر خیلی طولانی است و برای بوشهر مناسب نیست
جواد از شیراز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۳
مسیر راه آهن شیراز جم عسلویه برای شیراز مناسب تر است که لازم است در اولویت قرار گیرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار