همایش ایمنی فرماندهان سپاه فرودگاه‌های استان بوشهر با ارائه موضوعات و مسائل ایمنی در بخش‌های مختلف در بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۵۱۰۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰ 18 October 2017
فرمانده سپاه فرودگاه‌های استان بوشهر صبح چهارشنبه در همایش ایمنی فرماندهان سپاه فرودگاه‌های استان بوشهر، اظهار داشت: واحد ایمنی مهم‌ترین و اثرگذارترین واحد در پیشگیری بوده بطوری که می‌توان از آن واحد در جهت افزایش سرمایه، جذب سرمایه، سلامت کارکنان، حفظ و آماده کردن زمینه و بستر مناسب جهت انجام بهتر ماموریت استفاده کرد.

محمدرضا سلمان پور با تاکید بر اینکه جایگاه ایمنی نه تنها در سپاه بلکه در هر سازمان و نهادی حایز اهمیت ویژه است، افزود: با توجه به مردمی بودن سپاه هر چقدر آمار تلفات و حوادث ماموریت‌های در این نهاد کم باشد استقبال از برنامه‌هایی همچون راهیان نور توسط آحاد مردم بیشتر خواهد بود.

وی به اشاره‌ به اینکه تمام نیروهای شاغل در فرودگاه عملیاتی هستند، افزود: لازمه کار عملیاتی در کنار کار ایمنی رعایت مسائل ایمنی در سطح بالاست.

فرمانده سپاه فرودگاه‌های استان بوشهر با تاکید به اینکه هر چه بیشتر مسائل ایمنی در کارهای عملیاتی رعایت شود به مراتب درصد موفقیت کار ایمنی نیز بیشتر است، اظهار داشت: سعی داریم هر ساله برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر در کار ایمنی برنامه‌های تئوری و عملی برای کارکنان وظیفه و کادر داشته باشیم.

وی با بیان اینکه به دلیل اهمیت موارد ایمنی باید در برگزاری دوره‌های آمورشی طولی و عرضی طرح درس شود، خاطرنشان‌ کرد: باید درس ایمنی جزء واحدهای دوره‌های آموزشی قرار گرفته و کارکنان آن را در دوره‌ها بگذرانند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار