مدیرکل میراث‌فرهنگی استان بوشهر گفت: برای افزایش خدمات و ارتقاء ایمنی در مسافرت‌های ساحلی، کمیته تخصصی گردشگری دریایی استان بوشهر تشکیل می‌شود.
کد خبر: ۵۲۰۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸ 07 November 2017
ناصر امیرزاده ظهر امروز در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر استان بوشهر با اشاره به اینکه این استان در عرصه گردشگری دارای ظرفیت‌های مهمی است، اظهار داشت: استان بوشهر در بخش ساحلی، آثار و بناهای تاریخی، طبیعت‌گردی، بافت‌های تاریخی، بازارهای تجاری و دیگر بخش‌ها از ظرفیت مهمی در عرصه گردشگری برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه آمار گردشگران در شهرهای ساحلی  استان بوشهر گواه این است که هر سال مسافرت به این مناطق افزایش می‌یابد افزود: یکی از اهداف هم‌وطنان به استان بوشهر بهره‌برداری از سواحل زیبای خلیج فارس است که هر سال تعداد گردشگران به این استان به ویژه در ایام نوروز افزایش می‌یابد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان بوشهر، شهرهای گناوه، بوشهر، دیلم، دشتستان و شهرهای مختلف جنوبی این استان را از نقاط گردشگر پذیر دانست و گفت: آمارها حاکی است تعداد گردشگران و مدت اقامت آنان در شهرهای مختلف استان بوشهر به ویژه شهرهای ساحلی هر سال افزایش یافته است.

امیرزاده با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های گردشگری دریایی در استان بوشهر خاطرنشان کرد: برای افزایش خدمات و ارتقاء ایمنی در مسافرت‌های ساحلی، کمیته تخصصی گردشگری دریایی استان بوشهر تشکیل می‌شود.

وی از تشکیل کمیته مشترک با آژانس‌های مسافرتی و شهرداران در استان خبرداد و تصریح کرد: حل مشکلات گردشگران در تاسیسات بین‌راهی، سرویس‌های بهداشتی و افزایش رضایت‌مندی مسافران از اهداف تشکیل کمیته مشترک با شهرداران و آژانس‌های مسافرتی است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان بوشهر با اشاره به ایجاد کمپینیگ دوم اسکان گردشگران در گناوه افزود: برای افزایش رفاه حال گردشگران در گناوه زمینی برای ایجاد کمپینیگ تحویل شده که این مکان تا  پایان سال به امکانات اسکان تجهیز می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار