مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: ورزشکاران استان بوشهر در ۸ ماه امسال در رشته‌های مختلف ۲۵ نشان رنگارنگ آسیایی و جهانی کسب کرده‌اند.
کد خبر: ۵۲۰۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰ 07 November 2017
احمد بهروزیان‌فرد ظهر امروز در در مجمع انتخابات هیئت نجات غریق و غواصی استان بوشهر با حضور نایب و دبیر رئیس فدراسیون نجات غریق، توانمندی ورزشکاران این استان در رشته‌های مختلف را برشمرد و  اظهار داشت: ورزشکاران استان بوشهر در تیم‌های ملی و مسابقات ملی، آسیایی و بین‌المللی حضوری فعال دارند که نشان از توانمندی ورزشکاران است.

وی به کسب مدال‌های جهانی و آسیایی ورزشکاران استان بوشهر پرداخت و تصریح کرد: ورزشکاران استان بوشهر در 8 ماه امسال در رشته‌های مختلف 25 نشان رنگارنگ آسیایی و جهانی کسب کرده‌اند.

 مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر با بیان اینکه 22 هیئت ورزشی استان بوشهر عضو ثابت رشته‌‌ها هستند، افزود: کسب مدال‌های جهانی و آسیایی ورزشکاران استان بوشهر نشان از درخشان بودن افق چشم‌انداز ورزش استان است و این در حالی است که هم‌اکنون 22 هیئت ورزشی استان بوشهر عضو ثابت رشته‌های مختلف هستند و هیئت نجات غریق استان بوشهر نیز یکی از هیئت‌های مدال‌آور و مورد توجه اداره کل ورزش و جوانان است.

بهروزیان‌فرد با اشاره به راه‌اندازی استخر در همه شهرستان‌های استان بوشهر افزود: در بخش زیرساخت‌های ورزشی استان بوشهر اکثر شهرستان‌ها دارای استخر می‌باشد و تمامی ناجیان غریق در سطح استان بوشهر ساماندهی شده‌اند.

وی  از فعالیت بیش از 60 ناجی در 28 استخر استان بوشهر خبرداد و بیان کرد: با راه‌اندازی استخر کوثر بوشهر بیش از 3 هزار و 800 نفر در رشته شنا آموزش دیده‌اند و بیش از 60 ناجی در 28 استخر استان مشغول کار هستند.

در مجمع انتخابات هیئت نجات غریق و غواصی استان بوشهر با حضور نایب  و دبیر رئیس فدراسیون نجات غریق شهرام دریایی‌نژاد با 16 رأی اعضای مجمع به‌مدت 4 سال دیگر سکان این هیئت را به‌دست گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار