سرمربی تیم ایرانجوان بوشهر گفت: ماندگاری تیم ایرانجوان بوشهر در لیگ آزادگان با حمایت مسئولان امکان‌پذیر است در غیر این صورت بقای تیم در لیگ با اما و اگر روبه‌رو می‌شود.
کد خبر: ۵۲۱۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵ 08 November 2017
غلامرضا دلگرم امشب پس از برد 2 بر1 تیم ایرانجوان بوشهر برابر تیم شهرداری تبریز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بازیکنان بوشهری بازی قابل قبولی ارائه دادند اظهار داشت: نیمه نخست بازی بازیکنان انتظارات کادر فنی را برآورده نکردند ولی با این وجود در نیمه دوم توانستند بازی قابل قبولی ارائه دهند که ثمره آن زدن 2 گل و آن در شرایطی بود که تیم ایرانجوان 10 نفره شده بود.

وی با اشاره به اینکه برخی از بازیکنان کنونی تیم ایرانجوان بوشهر نیاز به کسب تجربه بیشتری دارند افزود: بطور کلی از عملکرد بازیکنان این تیم در این دیدار رضایت ندارم ولی جای خوشحالی است تیمی که در شرایط آرمانی قرار ندارد موفق به کسب سه امتیاز شود.

سرمربی تیم ایرانجوان بوشهر با تاکید بر حمایت از بازیکنان تیم ایرانجوان بوشهر تصریح کرد:بازیکنان ایرانجوان با کسب این برد ارزشمند اثبات کردند که لیاقت توجه و حمایت بیشتر مسئولان استانی هستند.

دلگرم با بیان اینکه برای فرار از جهنم آخر جدول تنها در صورت حمایت می‌توانیم خود را به نیمه بالای جدول بکشیم  تاکید کرد: در صورتی که حمایت ها بموقع صورت نگیرد شاید کار برای ایرانجوان به جای دشواری برسد و بقای تیم  ایرانجوان در لیگ آزادگان با اما و اگر روبه‌رو شود.

وی با بیان اینکه تیم ایرانجوان  با بحران مشکلات مالی  مواجه است خاطر نشان کرد: مشکلات مالی این تیم بسیار فراتر از حد تصور است تا جایی که بازیکنان برای تامین مایحتاج زندگی خانواده‌های خودبا مشکل روبه‌رو شده‌اند.

سرمربی تیم ایرانجوان بوشهر با بیان اینکه مشکلات مالی این تیم منجر به اختلاف‌های خانوادگی برای برخی از اعضای تیم شده افزود:بازیکنان ایرانجوان زمین تمرین و محل اسکان مناسب ندارند که با این شرایط نمی‌توان در لیگ یک نتیجه  قابل قبولی گرفت.

تیم ایرانجوان بوشهر در مقابل تیم شهرداری تبریز 2 بر یک پیروز و با این برد 11 امتیازی شد و به رده چهاردهم جدول صعود کرد و تیم شهرداری تبریز نیز با این شکست و هفت امتیاز در رده هفدهم باقی ماند.

ایرانجوان در هفته سیزدهم بازی های لیگ یک به مصاف شهرداری ماهشهر می رود و شهرداری تبریز نیز در خانه با تیم خونه به خونه بابل دیدار می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار