معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: ساخت زائرسرا در مشهد مقدس امری مهم و ضروری است که در این راستا در ساخت زائرسرای استان بوشهر تسریع می‌شود.
کد خبر: ۵۲۱۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵ 08 November 2017
سیدمحمدحسن باستی ظهر امروز در نشست بررسی روند اجرای زائرسرای استان بوشهر در مشهد مقدس با بیان اینکه همگان برای تکمیل زائرسرای استان بوشهر مشارکت کنند اظهار داشت: مشارکت در احداث زائر سرای استان بوشهر در مشهد مقدس باقیات صالحات است.

وی با بیان اینکه در ساخت زائراسرای استان بوشهر شهرداران و  اعضای شورای اسلامی این استان پای کار هستند تصریح کرد: منابع دولتی برای ساخت این نوع مجموعه‌ها نمی‌توان اختصاص داد ولی بخشی از اعتبارات عوارض آلایندگی و ارزش افزوده که در اختیار شهرداران قرار دارد می‌توان در این عرصه پرداخت کرد.

معاون استاندار بوشهر با اشاره به اینکه اعتبارات ارزش افزوده و عوارض آلایندگی مجتمع‌های پتروشیمی کاهش یافته است خاطر نشان کرد: برخی از مجتمع‌های پتروشیمی استان بوشهر مشمول تخفیف می‌شوند و از پرداخت عوارض آلایندگی معاف شده‌اند که این مهم سبب کاهش وصولی این اعتبارات شده است.

باستی با تاکید بر مشارکت شهرداران در کمک به ساخت زائرسرای استان بوشهر در مشهد مقدس افزود: بدون شک شهرداران استان بوشهر با تصویب شوراهای اسلامی، در ساخت زائرسرای این استان مشارکت می‌کنند که تلاش می‌شود پرداختی‌های امسال در این زمینه افزایش یافت.

وی با تاکید بر تسریع در ساخت این زائرسرا گفت: ساخت زائرسرا در مشهد مقدس امری مهم و ضروری است که در این راستا در ساخت زائرسرای استان بوشهر تسریع می‌شود.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر تاکید کرد: مشارکت در ساخت زائرسرای استان بوشهر سبب افتخار و عزت است و تلاش می‌شود کمک موثری در این عرصه انجام شود.

باستی با بیان اینکه این زائرسرا متعلق به عموم مردم  استان بوشهر است گفت: کسانی که مشارکت در احداث این زائرسرا داشته باشند در ثواب زیارت، آثار اخلاقی و تربیتی زائران سهیم هستند.

وی علاقه‌مندی مردم استان بوشهر به ائمه اطهار(ع) را مورد اشاره قرار داد و افزود:  با توجه  به جایگاه استان بوشهر در عشق و علاقه ائمه اطهار(ع) انتظار است در ساخت زائرسرا، مردم استان بوشهر، در بین استان‌ها پیشگام باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار