رئیس پلیس شهرستان دشتی گفت: با تلاش و فعالیت نیروی انتظامی، در ۷ ماه امسال تصادفات جرحی در شهرستان گناوه نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۶ درصد کاهش یافته است.
کد خبر: ۵۲۱۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸ 08 November 2017
سرهنگ داریوش مردانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تاکید بر ارتقا امنیت درشهرستان گناوه اظهار داشت: امنیت و احساس امنیت در شهرستان گناوه با مشارکت همگانی مردم ارتقا یافته که کاهش جرائم و تخلفات خشن از آثار مهم افزایش امنیت است.

رئیس پلیس گناوه با اشاره به رصد شبانه‌روزی پلیس گناوه در برخورد قاطع با متخلفان تصریح کرد: با اشرافیت پلیس، فضای گناوه برای متخلفان نامساعد و ناامن شده است.

وی کاهش تصادفات جرحی در محورهای شهرستان گنلوه را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد: با تلاش و فعالیت نیروی انتظامی، در 7 ماه امسال تصادفات جرحی در شهرستان گناوه نسبت به مدت مشابه سال قبل 16 درصد کاهش یافته است.

سرهنگ مردانی با اشاره به توقیف خودروها متخلف در محورهای گناوه تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون ضمن راهنمایی، آموزش و اعمال قانون خودروهای متخلف، تعداد 858 دستگاه خودرو توقیف شده که اغلب جرائم و تخلفات آنها، تغییر وضعیت خودرو (شوتی)، دستور توقیف قضایی و جریمه بالای یک میلیون تومان بوده است .

رئیس پلیس گناوه با بیان اینکه، مسبب بخشی از تصادفات خودروها در درون شهر ، موتورسیکلت‌ها می‌باشند افزود: بسیاری از موتورسیکلت‌ها با عدم رعایت نکات ایمنی و هشدارهای پلیسی ،انجام حرکات نمایشی ، عبور از میان خودروهای در حال حرکت و حاشیه خیابان‌ها ، پیاده‌روها و بی توجهی به چراغ قرمز برای خود و دیگران حادثه بوجود می‌آورند.

وی، از شهروندان تقاضا کرد: برای داشتن ترافیک روان و همراه با آرامش، با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی همراه پلیس بوده تا شهری زیبا و قانونمند را شاهد باشیم .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار