مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر با تاکید بر به‌روز رسانی آموزش‌های مهارتی گفت: کارگاه‌های مراکز آموزش فنی‌وحرفه ای استان بوشهر به امکانات مدرن مجهز شده است.
کد خبر: ۵۲۱۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸ 08 November 2017
عبدالرسول کازرونی ظهر امروز در جلسه ستاد هفته بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر، هدایت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به سمت فناوری‌های نوین را ضروری دانست و اظهار داشت: تقویت این امر گامی به سوی تولید ملی است که در این راستا باید خلاقیت، نوآوری و فن‌ورز بودن را در بین جوانان و نوجوانان زنده کرد.

وی،  تغییر نگرش و دیدگاه مردم نسبت به کار و مهارت آموزی و نهادینه کردن فرهنگ کار و کارآفرینی و اشاعه آن در بین خانواده‌ها را از جمله دغدغه‌های آموزش‌های فنی و حرفه‌ای عنوان کرد و افزود: سرمایه گذاری در منابع انسانی بیش از سرمایه گذاری در منابع طبیعی، به رشد اقتصادی کمک می‌کند چرا که نقش بنیادین نیروی انسانی در توسعه کشورها امری بدیهی و روشن است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر اجرای برنامه بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی وحرفه‌ای را در خصوص توسعه فرهنگ مهارت آموزی، تبیین نقش و جایگاه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در جامعه و آشنایی اقشار مختلف جامعه با آموزش‌های فنی و حرفه ای عنوان کرد و افزود: این برنامه در زمینه آموزش نیروی انسانی متخصص، ماهر و کارآمد متناسب با نیازهای بازارکار و ارتقای توان کارآفرینی و توأم کردن آموزش و مهارت و جلب همکاری بنگاه‌های اقتصادی است که همزمان با سراسرکشور از 20 تا 25 آبان ماه با هدف فراگیر کردن هرچه بیشتر آموزش‌های فنی و مهارتی در استان اجرا می‌شود.

کازرونی با بیان این مطلب که بازدید برای عموم آزاد است اظهار داشت: تجهیزات وکارگاه‌های مراکز آموزش فنی‌وحرفه ای استان از ظرفیت بالایی برخوردار بوده و مردم می‌توانند با مراجعه به مراکز آموزش فنی و حرفه ای سطح استان با این توانمندی‌ها آشنا شوند .

وی، با تاکید بر به‌روز رسانی آموزش‌های مهارتی گفت: کارگاه‌های مراکز آموزش فنی‌وحرفه ای استان بوشهر به امکانات مدرن مجهز شده است.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر، هماهنگی انجام بازدید برای دستگاه‌های مختلف شهر بوشهر را از طریق واحد روابط عمومی این اداره کل اعلام کرد و در ادامه از اقشار مختلف مردم ، مسئولان استانی، نمایندگان مجلس، شوراها، فرمانداران، اصناف و صنایع، دانشجویان و دانش آموزان نیز برای بازدید از مراکز آموزش فنی وحرفه‌ای استان دعوت کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار