امام جمعه بردخون با تاکید بر لزوم توجه به حقوق کارگران، گفت: کارگران شهرداری بردخون ۳ماه حقوق نگرفته‌اند.
کد خبر: ۵۲۲۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳ 11 November 2017
حجت الاسلام سیدحسین رکنی حسینی در خطبه های این هفته نماز با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و بیان ویژگی های امام علی، اظهار داشت: کارگران شهرداری  بردخون تاکنون سه ماه حقوق نگرفته‌اند.

وی با بیان اینکه کارگران شهرداری ها نباید فراموش شوند، افزود: این افراد که از اقشار پرتلاش و پایین جامعه هستند شرمنده خانواده خود می شوند اما اهمیتی به آنان داده نمی شود. 

رکنی حسینی گفت: چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته اما هنوز فقر و محرومیت در جامعه وجود دارد.

امام جمعه بردخون ادامه داد: محرومان تنها افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی نیستند و افراد نیازمند دیگری نیز در جامعه وجود دارند که منتطر دریافت یارانه هستند و حتی محتاج نان شب هستند.

وی با اشاره به سنت حسنه وقف، ابراز داشت: اماکن مذهبی مانند مسجد و حسینیه بیش از نیاز جامعه ساخته شده اما استفاده کنندگان از این مکان ها کاهش یافته است.

رکنی حسینی با اشاره به اینکه بیش از ۱۰ مسجد و ۲۳ حسینیه در شهر بردخون وجود دارد، اضافه کرد: نیازها بررسی شود زیرا نیازی به مسجد و حسینیه نیست و خیران و واقفان سرمایه خود را به سمت نیازهای ضروری جامعه بکشانند.

خطیب جمعه بردخون به تغییر و تحولات شهرستان اشاره کرد و گفت: گزینه‌هایی برای فرمانداری دیر مشخص شده اما انتظار مردم از استاندار بوشهر این است فردی را به عنوان فرماندار معرفی کند که به فکر مشکلات و مطالبات مردم باشد.

رکنی حسینی با بیان اینکه مسؤلان از بازی‌های سیاسی و جناحی پرهیز کنند، افزود: نباید مدیریت‌ها را به افرادی دهیم که ناتوان باشند چرا که شهرستان دیر کلاس آموزشی نیست و از انتصاب افراد بدون سابقه مدیریتی و ضعیف خودداری شود. 

وی ادامه داد: استان بوشهر روز به روز فقیرتر می‌شود و افراد تحت پوشش کمیته امداد افزایش می‌یابد و فاصله طبقاتی بیشتر می شود و عده ای با چند شغل و حقوق های نجومی و برخی تحصیل کردگان بی کارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار