استاندار بوشهر با تاکید بر اجرای طرح نوین آبیاری در روستاهای دشتستان و اهرم تنگستان گفت: اجرای طرح آبیاری تحت فشار در نخیلات ۱۷۰ هکتاری آب‌پخش دشتستان تسریع شود.
کد خبر: ۵۲۲۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۴ 12 November 2017
عبدالکریم گراوند ظهر امروز در جلسه کارگروه آب و کشاورزی استان بوشهر با قدردانی از تلاش شرکت آب منطقه‌ای و جهاد کشاورزی استان بوشهر در اجرای طرح آبیاری نوین در نخیلات دشتستان اظهار داشت: طرح مطالعاتی تغییر شیوه آبیاری نخیلات دشتستان که دارای 45 درصد پیشرفت فیزیکی است تا پایان امسال تکمیل شود.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های لازم اجرای طرح آبیاری تحت فشار در روستاهای خون، تنگ فاریاب، رودفاریاب و خیرک‌شکرک دشتستان فراهم است تاکید کرد: برای تسریع اجرای طرح‌های آبرسانی نوین در روستاهای یاد شده و شهر اهرم تنگستان اقدامات لازم انجام و در تامین و مدیریت آب کشاورزی این مناطق اقدام شود.

استاندار بوشهر، با تاکید بر تسریع اجرای طرح آبیاری نوین در اراضی نخیلات آب‌پخش گفت: تغییر شیوه آبیاری سنتی به تحت فشار در اراضی نخیلات آب‌پخش دشتستان در حال اجرا است که باید برای تکمیل این پروژه مهم تسریع شود.

گراوندبا تاکید  برکمک فرمانداران تنگستان و دشتستان برای اجرای آبیاری نوین در نخلستان‌های این مناطق بیان کرد: توجه به ساماندهی مشکلات آب، اجرای طرح نوین آبیاری و بهره‌وری مطلوب از منابع آبی استان بوشهر در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه سهم استان بوشهر از تسهیلات اشتغال‌زایی کشور در همه بخش‌ها بدون محدودیت است گفت: همه مسئولان  با سرعت و دقت برای جذب این اعتبارات اقدامات لازم را انجام دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار