قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به تامین اعتبار اشتغال‌زایی در قالب تسهیلات کم‌بهره گفت: ۲۰هزار میلیارد تومان تسهیلات کم بهره به واحدهای تولیدی برای رفع موانع تولید پرداخت می‌شود.
کد خبر: ۵۲۲۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹ 12 November 2017
سید ابوالحسن فیروزآبادی پیش از ظهر امروز در نشست با فعالان اقتصادی شهرستان جم با تاکید بر توجه به نخبگان در عرصه اشتغال‌زایی و کارآفرینی، ظرفیت شهرستان جم را در این عرصه مورد توجه قرار داد و با اشاره به جوان بودن کارآفرینان شهرستان جم، اظهار داشت: شهرستان جم در عرصه کارآفرینی  از قابلیت مهمی برخوردار است که باید از این ظرفیت استفاده کرد و به تدریج مشکلات را کاهش داد تا انگیزه این افراد برای توسعه منطقه خود از بین نرود.

 قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر تامین آب مورد نیاز طرح‌های کشاورزی و کارآفرینی بیان کرد:با توجه به ظرفیت کشاورزی این شهرستان، کارآفرینان جمی کمبود آب را یکی از مهمترین مشکلات خود عنوان می‌کنند که باید تهمیداتی  لازم برای رفع مشکلات این بخش در نظر گرفته است.

وی با تاکید بر بازیابی پساب‌ها و توجه به تولید آب صنعتی در راستای حل مشکلات این بخش گفت:از آب موجود در منطقه جم برای آب آشامیدنی استفاده شود و بازیابی پساب‌ها و تولید آب صنعتی باید در دستور کار قرار بگیرد.

فیروزآبادی از پرداخت  تسهیلات به کارآفرینان خبرداد و خاطر نشان کرد: در این راستا  15 هزار میلیارد ریال اعتبار از صندوق توسعه ملی برای کاهش نرخ بیکاری در کشور اختصاص یافته است.

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه  این اعتبار به صورت تسهیلات در اختیار کارآفرینان قرار می‌گیرد افزود: 20هزار میلیارد تومان تسهیلات کم بهره به واحدهای تولیدی برای رفع موانع تولید پرداخت می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار