امام جمعه بوشهر بسیج را خط مقدم دفاع مقدس فرهنگی در همه عرصه‌ها دانست و گفت: نقش مهم بسیج در خط مقدم دفاع مقدس فرهنگی در عرصه‌های صنعتی و اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی تقویت شود.
کد خبر: ۵۲۳۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳ 13 November 2017
آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری ظهر امروز  در جمع اعضای پایگاه بسیج ذوالفقار پتروشیمی مبین منطقه پارس جنوبی با تاکید بر توجه به ابعاد اقتصاد مقاومتی در همه عرصه‌ها اظهار داشت:‌ شرایط کنونی جهان، شرایطی بسیار ویژه و حساس است و نظام جمهوری اسلامی ایران باید در ابعاد اقتصاد مقاومتی و حوزه فرهنگ انقلابی، تلاشی جدی داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، شاخص اقتصاد مقاومتی و توانمندی در این حوزه را خودکفایی، تولیدات دانش بنیان و شکستن تهاجم اقتصادی دشمنان عنوان کرد و افزود: برای رسیدن به این معنا به دانش لازم و کافی نیاز است به همین سبب باید در عرصه علم، دانش و فناوری به خودکفایی، تولید و مرجعیت دست یافت.

امام جمعه بوشهر با اشاره به زیرساخت‌های حوزه‌های صنعتی گفت: مدیریت فضاسازی زیرساختی و عملیاتی  شدن طرح‌های اقتصاد مقاومتی در حوزه‌های مختلف سخت افزاری و نرم افزاری امری مهم و ضروری است.

آیت الله صفایی بوشهری با تاکید بر جهادی عمل کردن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی خاطر نشان کرد: در عرصه نفت، گاز و پتروشیمی در حوزه دانش و فنآوری، تولید سخت‌افزارهای مورد نیاز، تولید انرژی هیدروکربنی، صنایع پایین دستی، مدیریت بازرگانی و رسیدن به مرجعیت باید جهادی عمل کرد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه جهاد، تلاش در مقابل تهاجم دشمن است، اظهار داشت: باید در کنار جهاد در حوزه صنعت، جهاد انقلابی و دینی نیز داشته باشیم.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه جهان استکبار 40 سال است که با تهاجمات مختلف نرم و سخت در پی ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران و خارج کردن آن از مسیر خود است، افزود: بسیجیان برای حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران و مقابله با تهاجم نرم دشمنان، وظیفه سنگینی بر دوش دارند.

آیت الله صفایی‌بوشهری، بسیج را خط مقدم دفاع مقدس فرهنگی در همه عرصه‌ها دانست و تصریح کرد: بسیج در هر بخش، خط مقدم دفاع مقدس فرهنگی هم در حوزه مقاومت صنعتی و اقتصادی و هم در حوزه مقاومت فرهنگی، سیاسی و اجتماعی است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تاکید کرد: در عرصه حفظ انقلاب اسلامی ایران و حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران و حوزه فرهنگ، علاوه بر کارکنان، خانواده‌های آنها نیز تحت پوشش قرار گیرند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه محیط کار باید اسلامی باشد، اظهار داشت: اخلاق و مدیریت در محیط کار باید اسلامی باشد، فرهنگ عطوفت و مهربانی حاکم باشد و آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب حفظ شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار