کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: دمای هوای استان بوشهر به‌طور محسوسی کاهش یافته است.
کد خبر: ۵۲۴۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰ 14 November 2017
پیام مساعدی اظهار داشت: مطابق انتظار وزش باد شدید شمال غربی سبب شد که خلیج فارس مواج و متلاطم شود و از طرفی با استقرار توده هوای پرفشار بر جو استان دمای هوا نیز در شبانه روز گذشته به طور محسوسی کاهش یافت.

وی اضافه کرد: پیش‌بینی می شود وزش باد به تناوب تا ظهر سه‌شنبه در سطح استان به خصوص بر روی سواحل ادامه یابد و از بعد از ظهر روز سه شنبه با کاهش وزش باد دریا نیز به تدریج آرام شود.

 کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: دمای هوا نیز طی این مدت به طور نسبی کاهش خواهد یافت و آسمان استان صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد و در برخی نقاط گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: جهت باد شمال غربی در مناطق و سواحل شمالی استان با سرعت ۱۶ تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و در مناطق و سواحل مرکزی و جنوبی استان ۱۸ تا ۴۴ کیلومتر در ساعت و فردا شمال غربی تا شمال با سرعت ۱۴ تا ۳۶ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

مساعدی افزود: طی این مدت ارتفاع موج دریا بین ۹۰ تا ۱۸۰ سانتیمتر و در سواحل جنوبی استان گاهی تا ۲۱۰ سانتیمتر و از فردا بتدریج در همه سواحل استان ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: فردا زمان مد اول دریا ساعت چهار و ۲۷ دقیقه بامداد، جزر دریا ساعت ۱۱ و ۲۰ دقیقه و مد دوم ساعت ۱۸ و ۲۲ دقیقه خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار