استاندار بوشهر با اشاره به استقرار صنایع عظیم نفت و گاز در سطح استان، گفت: صنایع نفت و گاز و پتروشیمی باید به مسئولیت‌های اجتماعی خود در قبال مردم پایبند باشند.
کد خبر: ۵۲۴۷۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۸ 15 November 2017
عبدالکریم گراوند بعد از ظهر سه‌شنبه در نشست با فعالان پتروشیمی در استان بوشهر اظهار داشت: صنایع عظیم نفت و گاز و پتروشیمی در سطح استان بوشهر مستقر شده است و در شمال و جنوب استان بوشهر شاهد فعالیت گسترده این صنایع هستیم.

وی استقرار این صنایع و زیرساخت‌های موجود در استان را فرصت خوبی برای توسعه صنایع پائین‌دست پتروشیمی دانست و اضافه کرد: باید از ظرفیت‌های خوبی که در صنعت پتروشیمی استان بوشهر ایجاد شده است به خوبی بهره بگیریم.

استاندار بوشهر خواستار معرفی ظرفیت‌های صنایع پائین دست پتروشیمی استان بوشهر برای سرمایه‌گذاران شد و بیان کرد: تاکنون در زمینه صنایع پائین دست کار چندانی صورت نگرفته است.

توسعه صنایع پائین دست

وی با تاکید بر لزوم توجه به صنایع پائین دست و زنجیره ارزش پتروشیمی در استان بوشهر، ادامه داد: نگاه ما به این مقوله باید تولید و اشتغال و درآمدزایی باشد و زنجیره‌های ارزش در سطح استان شکل بگیرد.

گراوند خواستار تسهیل در روند سرمایه‌گذاری و همچنین توجه به مسائل زیست محیطی برای توسعه اشتغال شد و افزود: تخلیه و بارگیری محصولات صنایع پتروشیمی در بنادر پارس جنوبی باید سرعت بیشتری بگیرد و شاهد کاهش انتظار کشتی‌ها باشیم.

وی با تاکید بر اینکه صنایع نفت و گاز و پتروشیمی باید به مسئولیت‌های اجتماعی خود در قبال مردم پایبند باشند، تصریح کرد: کاهش آلایندگی، توسعه اشتغال، مهارت‌افزایی نیروهای جویای کار و توجه به ظرفیت‌های استان باید مورد توجه صنایع باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار