رئیس هیئت فوتبال شهرستان جم با اشاره به دیدار دو تیم پرسپولیس و پارس جم گفت: این بازی ساعت ۱۵ فردا شنبه چهارم آذر برگزار می‌شود و ۱۶ باجه بلیط فروشی برای این دیدار تعیین شده است.
کد خبر: ۵۲۹۰۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸ 25 November 2017
محمد اسدی عصر امروز در نشست قبل بازی دیدار پارس جنوبی جم و پرسپولیس تهران با اشاره به استقبال جمی‌ها از تیم پرسپولیس تهران اظهار داشت: هواداران پارس جم مهمان‌نوازان خون گرمی هستند به‌گونه‌ای که عصر امروز از تیم پرسپولیس تهران استقبال قابل توجهی کردند.

وی با بیان اینکه ورزشگاه تختی برای برگزاری مسابقه هفته سیزدهم لیگ برتر در جم آماده است تصریح کرد: ورزشگاه 15 هزار نفری جم برای برگزاری این مسابقه مهیا شده و بلیط فروشی راس ساعت 8 صبح در کنار ورزشگاه تختی جم فروخته می‌شود.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان جم قیمت بلیط این دیدار  پنج‌هزار تومان و با طرح جدید فروخته  می‌شود افزود: درب‌های ورزشگاه تختی جم روز شنبه ساعت 8 صبح باز می‌شود.

اسدی با بیان اینکه تنها 10 درصد از سکوهای ورزشگاه در اختیار هواداران پرسپولیس تهران قرار می‌گیرد خاطرنشان کرد: این بازی ساعت 15 فردا شنبه چهارم آذر برگزار می‌شود و 16 باجه بلیط فروشی برای این دیدار تعیین شده است.

وی بیان کرد:درب ورودی هواداران پرسپولیس از محله اسلام آباد و هواداران پارس جم نیز از درب نزدیک میدان محمدعلی خان پریشان تعیین شده است.

اسدی گفت: دیدار پارس جنوبی جم و پرسپولیس تهران روز شنبه 4آذرماه راس ساعت 15 برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار