مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: وجود حضرت ولی‌عصر (عج) همچون خورشیدی که از پشت ابر می تابد، جامعه اسلامی را از برکات حضور خویش بهره مند می‌سازد.
کد خبر: ۵۳۰۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳ 28 November 2017
حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی عصر دوشنبه در جمع فعالان تبلیغی ضمن و تبریک آغاز امامت و ولایت امام زمان (عج) اظهار داشت: انتظار فرج، دعا برای سلامتی امام عصر، دعوت به نیکی ها و مبارزه با منکرات اهم وظائف منتظران ظهور است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ادامه داد: حضرت امام حسن عسکری (ع) از طریق سخن گفتن با پیروان خود از پشت پرده زمینه را برای پذیرش غیبت امام عصر (عج) توسط مردم مهیا کرد و در نهادینه کردن فرهنگ غیبت اهتمام داشتند.

حجت‌الاسلام سروستانی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مسئله ولایت، مسئله‌ای الهی است و انتصاب ائمه از سوی خدا است.

وی افزود: مردم نباید لحظه‌ای بدون حجت و امام باشند و در همین راستا بلافاصله پس از شهادت حضرت امام حسن عسکری، دوران امامت و ولایت امام عصر (عج) ابتدا در قالب غیبت صغری به مدت ۷۴ سال و سپس، غیبت کبری آغاز شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با اشاره به نظارت، هدایتگری و تدبیر امور توسط حضرت ولی‌عصر (عج) در دوران غیبت اضافه کرد: وجود نازنین آن حضرت همچون خورشیدی که از پشت ابر می تابد، جامعه اسلامی را از برکات حضور خویش بهره مند می سازد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار