جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه تشکیل شجره طیبه بسیج از موهبت‌های الهی بود گفت: یگانه راه استقامت در مقابل دشمنان اسلام و قرآن تحقق ارتش بیست میلیونی است.
کد خبر: ۵۳۰۴۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸ 28 November 2017
سرهنگ حمید خرمدل ظهر امروز در تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان کنگان ضمن تسلیت شهادت امام حسن عسکری(ع) و تبریک آغاز امامت امام زمان(عج) انتظار فرج را از بالاترین عبادت دانست و اظهار داشت: بالاترین وظیفه  بسیجیان در جای جای زندگی شخصی و اجتماعی انتظار فرج به عنوان بالاترین عبادت است.

خرمدل با تاکید بر اینکه بالاترین مسئولیت بسیجیان زمینه‌سازی برای ظهور امام زمان(عج) است، تصریح کرد: باید سعی کنیم در همه حال متوجه حضرت صاحب(عج) باشیم.

وی با بیان اینکه همه ما می‌توانیم زمینه‌ساز ظهور باشیم، تاکید کرد: در این روز بزرگ باید با خود عهد ببندیم که به وظایف الهی خود به طور قطع و یقین عمل کنیم.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه تشکیل شجره طیبه بسیج از موهبت‌های الهی بود که به جامعه بزرگ ایران ارزانی شد، افزود: یگانه راه استقامت در مقابل دشمنان اسلام و قرآن تحقق ارتش بیست میلیونی است.

وی با بیان اینکه بسیج از زمان تشکیل تاکنون منشا خیرات و برکات فراوانی برای نظام شده است، خاطرنشان کرد: امروز همگان متوجه شده‌اند که تشکیل بسیج و هشت سال دفاع مقدس نعمت عظمی برای ملت و نظام ایران اسلامی بوده است.

خرمدل با تاکید بر اینکه دشمنان از اتفاقاتی که در مقابل ما داشته‌اند درس نمی‌گیرند، گفت: دشمن بداند اگر بخواهد به طور مستقیم به مقابله با ایران اسلامی بیاید نابودی آنها را با دست خودشان رقم زده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یگانه راه پیروزی جهان اسلام در مقابل استکبار بسیج است، گفت: بسیج با آرمان‌های بلند اسلام در جهان اسلام ریشه دوانده است.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با تاکید بر اینکه ثمرات بسیج در جهان اسلام  به ثمر رسیده است، تصریح کرد: ثمرات بسیج در آینده نیز همگان می‌بینند.

خرمدل با بیان اینکه عراق و سوریه برای ما خرمشهر دیگری بود، اظهار داشت: یمن هم برای ما خرمشهر دیگری است و در آینده نزدیک همچون سوریه و عراق از دست آل‌سعود آزاد می‌‌شود.

وی تاکید: اگر امروز پرچم ایران اسلامی در عراق، سوریه و دیگر کشورهای اسلامی به اهتزاز درمی‌آید به برکت خون شهدا و وجود بسیج است.

خرمدل با اشاره به اینکه امروز اسرائیل در محاصره کامل بوده و نابودی‌اش نزدیک است، تصریح کرد: اگر امروز آل‌سعود با عصبانیت به جمهوری اسلامی توهین می‌کند از روی دستپاچگی و موفقیت‌هایی بوده که ایران در منطقه به دست آورده است.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با تاکید بر اینکه امروز آمریکا در حقارت و ذلالت کامل است، گفت: در مکتب بسیج شکست دادن داعش و قدرت‌های مادی ساده و ناچیز است.

وی با بیان اینکه دشمنان از اتحاد شیعه و سنی عصبانی هستند، افزود: امروز روز اتحاد شیعه و سنی، همدلی و بصیرت است.

در این مراسم با شکوه که با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان کنگان برگزار شد از خانواده  نخستین شهید مدافع حرم استان بوشهر تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار