راوی دوران دفاع مقدس با اشاره به نقش و جایگاه فرهنگ بسیجی در شکست دشمنان گفت: فرهنگ و تفکر بسیجی در عرصه‌های مبارزه با استکبار ترویج یافته است و پیروزی جبهه مقاومت و نابودی داعش در همین راستا است.
کد خبر: ۵۳۱۱۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶ 29 November 2017
سردار حسین کاجی ظهر امروز در جمع کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی در عسلویه با گرامیداشت هفته بسیج به نقش مهم رزمندگان اسلام در عرصه مبارزه با کفار و استکبار جهانی پرداخت و اظهار داشت: شهدای گرانقدر ایران اسلامی، در عمل انقلاب را به جهان صادر کردند و اکنون شهدا و جانبازان الگوی رزمندگان مقاومت در لبنان، عراق و سوریه و دیگر مناطق هستند.

وی، امنیت پایدار در ایران اسلامی را مدیون جانفشانی و ایثار رزمندگان و شهدای والامقام دانست و  بیان کرد: امنیت و آرامشی که اکنون در ایران اسلامی حاکم است به برکت خون پاک شهیدان محقق شده که سرافرازانه در راه عزت و سربلندی از جان خود گذشتند.

سردار کاجی از محقق شدن وعده‌های امام راحل در نابودی کفار خبرداد و  خاطر نشان کرد: با نابودی گروه‌های تکفیری و شکست دشمنان اسلام  همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند اسرائیل تا 25 سال دیگر محو و این وعده‌ای است که با توکل بر خدا محقق می‌شود.

وی، تفکر و فرهنگ بسیجی را مورد اشاره قرار داد و افزود: اکنون جوانان بسیجی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی و اقتصادی گام‌های موثری برداشته‌اند و توانسته‌اند به افتخارات زیادی نائل شوند.

سردار کاجی با اشاره به نقش و جایگاه فرهنگ بسیجی در شکست دشمنان بیان کرد: فرهنگ و تفکر بسیجی در عرصه‌های مبارزه با استکبار ترویج یافته است و پیروزی جبهه مقاومت و نابودی داعش در همین راستا است.

محقق و پژوهشگر معارف دفاع مقدس با تبریک آغاز امامت حضرت مهدی موعود(عج) گفت: باید در این مسیر سخت و دشوار راه شهدای عزیزمان را ادامه بدهیم و این انقلاب اسلامی را به دست صاحب اصلی خود امام زمان (عج) بسپاریم که این مهم بسیار نزدیک است.

سردار کاجی به پیروزی اخیر نیروهای مقاومت در برابر داعش نیز اشاره  و تصریح کرد: رزمندگان اسلام و نیروهای مقاومت، فاتح تمام جبهه‌های حق علیه باطل می‌شوند و با این پیروزی‌ها عدالت در دنیا فرا می‌گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار