فرمانده دریابانی استان بوشهر گفت: افزون بر ۳۵۳ میلیارد ریال کالای قاچاق توسط دریابانی استان بوشهر در یک‌ماه گذشته کشف شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۱۰ درصد افزایش دارد.
کد خبر: ۵۳۱۱۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳ 29 November 2017
سرهنگ ولی‌الله رضایی‌نژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با تاکید بر  رصد شبانه‌روزی ماموران دریابانی در برخورد قاطع با متخلفان اظهار داشت: دریابانی استان بوشهر با افزایش توانمندی حضور در پهنه آبهای خلیج فارس توانسته است به موفقیت‌‌هایی در برخورد با قاچاقچیان بدست آورد.

وی، از افزایش توان عملیاتی دریابانی استان بوشهر در خلیج فارس خبر داد و  با اشاره به افزایش  2 برای کشفیات قاچاق کالا گفت:کشف کالای قاچاق در مرزهای دریایی استان بوشهر در یک ماه گذشته نسبت به مدت مشابل پارسال افزایش 110 درصدی دارد.

فرمانده دریابانی استان بوشهر با اشاره به افزایش گشت‌های دریایی برای مقابله با قاچاق کالا در مرزهای دریایی این استان افزود: ماموران دریابانی استان بوشهر در یک ماه گذشته موفق به کشف انواع کالاهای قاچاق به ارزش 353 میلیارد و 220 میلیون ریال شدند.

سرهنگ رضایی‌نژاد به کالاهای کشف شده  پرداخت و بیان کرد: کالاهای  قاچاق کشف شده در مرز دریایی استان بوشهر بیشتر شامل مواد غذایی، پوشاک، تجهیزات پزشکی، دارو و لوازم الکترونیکی بوده است.

وی از متوقف شدن شناورهای حامل کالای قاچاق در استان بوشهر خبرداد و بیان کرد: در همین ارتباط 29 فروند شناور متخلف در آبهای استان بوشهر توقیف  و 13 نفر متهم دستگیر و تحویل مراجع قضایی این استان شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار