سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: فاز دوم بیمارستان امام هادی (ع) دیر با استقرار پزشکان متخصص فعالیت خود را آغاز کرد.
کد خبر: ۵۳۱۱۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸ 29 November 2017
احمد آخوندی بعد از ظهر سه‌شنبه در نشست معارفه پزشکان متخصص بیمارستان امام هادی (ع) دیر اظهار کرد: در روند راه‌اندازی فازهای مختلف بیمارستان یک سری کمبودها وجود دارد که انتظار داریم همه نهادها و سازمان‌ها یاریگر حوزه سلامت بوده و به مجموعه شبکه بهداشت و درمان کمک دهند.

وی با بیان اینکه بهره‌برداری از بخش درمانی و خدماتی بیمارستان امام هادی(ع) دیر به صورت گام به گام تعریف شده است، اضافه کرد: فاز نخست بیمارستان امام هادی (ع) شامل درمانگاه تخصصی، رادیولوژی، آزمایشگاه، اورژانس، داروخانه و ساختمان اداری بوده است که هم اکنون فعال بوده و به مردم خدمات درمانی ارایه می‌دهد.

وی افزود: فاز دوم این بیمارستان که بخش بستری است با استقرار پزشکان متخصص و پذیرش بیمار فعالیت خود را آغاز کرده است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: پزشک متخصص داخلی، زنان و بیهوشی جذب بیمارستان شده‌اند و پزشکان متخصص گوش و حلق و بینی، پوست، قلب، اعصاب و روان نیز در این بیمارستان مردم را ویزیت می‌کنند.

وی با تاکید بر نقش خیرین در حوزه سلامت اظهار کرد: حوزه بهداشت و درمان نیازمند نگاه خیرین و حضور آنها در این حوزه است و ما از ورود آنها به این بخش استقبال می‌کنیم.

در این نشست پزشکان متخصص داخلی و زنان و زایمان معرفی شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار