امام جمعه موقت بردخون بر لزوم ارائه آمار واقعی توسط مسئولان تاکید کرد و گفت: آمارهای کاغذی با واقعیت‌های جامعه تناسبی ندارد.
کد خبر: ۵۳۲۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶ 02 December 2017
حجت الاسلام محمدجواد عاشوری در خطبه های این هفته نماز بردخون اظهار داشت: اختلافات موجب ضعف و عقب ماندگی مسلمانان می شود.

وی با اشاره میلاد مبارک پیامبر رحمت، افزود: پیامبر اکرم با اخلاق نیکو مردم را به اسلام دعوت کرد  و جامعه مسلمین را به وحدت رساند و با احترام به همه مردم، حفظ حقوق همگان حتی حیوانات همه را جذب دین اسلام کرد.

عاشوری به هفته وحدت اشاره کرد و گفت: برقراری الفت و برادری بین طوایف از ویژگی های پیامبر اسلام بود که مسلمانان هم باید به سیره نبوی توجه کنند و نظرات مخالف را بشنوند و از تعصبات قومی و نژادی بپرهیزند و شیعه و سنی با آرا و نظرات همدیگر آشنا شوند.

وی از تنگ نظری برخی از سالخوردگان در مساجد نسبت به کودکان انتقاد کرد و اضافه کرد: پیامبر اسلام با اخلاق و رفتار خود اعراب جاهلی را مسلمان کرد  و الگویی نمونه برای همه بود پس ما هم به روش آن حضرت عمل کنیم تا استکبار سود نبرد.

امام جمعه موقت بردخون با بیان جایگاه و نقش مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: مجلس شورای اسلامی مسئولیت بزرگی در برابر ملت دارد و انتظار است که نمایندگان بیشتر در حوزه انتخابیه خود باشند و مشکلات را از نزدیک ببینند و ضمن پیگیری آن به وعده های خود عمل کنند.

عاشوری به گزارش صد روزه رییس جمهور اشاره کرد و گفت: آمارهای کاغذی با واقعیت‌های جامعه تناسبی ندارد و مشکلاتی مانند بی کاری، وضعیت نابسامان اقتصاد، ناامیدی فارغ التحصیلان، عدم شفاف سازی و استفاده مکرر از واژه محرمانه مناسب جامعه ما نیست.

خطیب جمعه بردخون دست برداشتن از مطلق گرایی برجام را نکته مثبتی در گزارش رئیس جمهور دانست و افزود: بیان ناکارآمدی دولت در زلزله اخیر، عدم حذف یارانه اقشار پردرآمد و عدم مطالعه در زمینه گرانی نان از واقعیات بود که در گزارش گفته شد اما نیاز است مسؤلان دست از آمارهای دروغین بردارند و برای خدمت تلاش کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار