سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم با بیان اینکه بازی سختی مقابل مشکی‌پوشان داریم، گفت: از هواداران انتظار داریم که ورزشگاه را پر کنند.
کد خبر: ۵۳۴۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸ 05 December 2017
مهدی تارتار عصر دوشنبه در نشست خبری پیش از دیدار پارس جنوبی برابر مشکی‌پوشان اظهار داشت: انتظار داریم در مسابقه فردا نیز همچون هفته‌های گذشته شاهد حضور گسترده هواداران در ورزشگاه باشیم.

وی ادامه داد: بازی سختی را فردا مقابل تیم مشکی‌پوشان خواهیم داشت و این تیم حتما برای کسب امتیاز مقابل ما بازی خواهد کرد که کار سختی را خواهیم داشت.

سرمربی تیم پارس جنوبی با اشاره به اینکه بردن در این مسابقه تفاوتی با برد مقابل پرسپولیس و دیگر تیم‌ها ندارد، اضافه کرد: از هواداران می‌خواهیم که ورزشگاه را پر کنند و از ما حمایت کنند.

وی با اشاره به رایگان بودن این مسابقه خواستار حضور گسترده هواداران در ورزشگاه شد و افزود: بازیکن محروم در این مسابقه نداریم و فقط امید سینک مصدوم است و به این مسابقه نمی‌رسد.

تارتار به پنالتی‌های از دست رفته این تیم در مسابقه قبل اشاره کرد و ادامه داد: بسیاری از تیک‌ها پنالتی از دست می‌دهند، پنالتی هم جزئی از بازی است و هر بازیکنی که بهتر پنالتی بزند، پنالتی‌زن ما خواهد بود.

غلامرضا عنایتی سرمربی موقت تیم فوتبال مشکی‌پوشان خراسان نتوانست در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل پارس جنوبی جم شرکت کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار