رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر بوشهر گفت: وضعیت فعلی ورودی شهر بوشهر زیبنده نیست.
کد خبر: ۵۳۹۶۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶ 17 December 2017
کیوان هاشم زاده صبح یکشنبه در نشست اعضا شورای شهر بوشهر با استاندار بوشهر اظهار داشت: از این شورا هیچ کار غیراصولی و بدون پشتوانه علمی و فنی نخواهید دید.

وی تصریح کرد: در مدت فعالیت شورا، از حضور نخبگان بخش‌های مختلف شهر استفاده کرده و نقشه راه شورای شهر بوشهر در دست تدوین است.

عضو شورای شهر بوشهر از استاندار بوشهر سه درخواست در حوزه شهری مطرح کرد و یادآور شد: ابتدا انتظار داریم استاندار بوشهر اجرای پارک لیان را به شورای شهر واگذار کندتا زمینه جذب سرمایه گذاران به این منطقه از شهر را فراهم کنیم.

هاشم زاده ادامه داد: از آنجا که برای اجرای دهکده گردشگری بوشهر هزینه‌های زیادی شده و اکنون این طرح بلاتکلیف است انتظار داریم با شرایط ویژه، این دهکده هم به شورا واگذار شود.

وی بیان داشت: با توجه به نزدیک شدن به این نوروز، شاهد حضور مسافران نوروزی در شهر بوشهر خواهیم بود و وضعیت فعلی ورودی شهر بوشهر زیبنده نیست.

عضو شورای شهر بوشهر گفت: از هفته آینده پروژه‌های خوبی تعریف خواهیم کرد و برای تسریع در کار در سه شیفت کاری این پروژه را اجرایی خواهیم کرد؛ از استاندار تقاضای حمایت مالی برای تکمیل ورودی شهر بوشهر را داریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار