مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه گفت: نمایشگاه و مسابقه عکاسی درس جغرافیا در گناوه برگزار شد.
کد خبر: ۵۴۰۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸ 19 December 2017
اسکندر احمدی صبح سه‌شنبه در افتتاحیه نمایشگاه عکس جغرافیای گناوه با عنوان شهر من گناوه گفت: نمایشگاه عکس و مقاله جغرافیا در پژوهش‌گاه تدبیر شهرستان گناوه به منظور معرفی شهرستان گناوه و استان بوشهر افتتاح شد.
ببب
وی افزود: این نمایشگاه با هدف این که روش تدریس در حال تغییر کردن است و روش حافظه محوری باید جای خود را به روش پژوهش محوری دهد باعث ایجاد انگیزه در بین دانش آموزان پژوهشگر می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه تصریح کرد: تحقیقاتی که در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته باعث شکوفا شدن خلاقیت و همچنین علاقمندشدن دانش آموزان به پژوهش می شود.

احمدی اظهار داشت: شهرستان گناوه به واسطه نمایشگاه عکس شهر من گناوه و تحقیقات به عمل آمده در سراسر کشور معرفی خواهد شد و این پژوهش‌ها به صورت کتابچه در خواهد آمد.


لیلا قائد نظامی سرگروه درس جغرافی آموزش و پرورش شهرستان گناوه و دبیر نمایشگاه عکس شهر من گناوه گفت: اولین نمایشگاه عکاسی، تحقیقات و مقاله نویسی جغرافیای گناوه با عنوان شهر من گناوه در مقطع متوسطه دوم و با حضور مدارس شهید بهشتی، البرز، هوشمند، شهدای فتح‌المبین، هنرستان هاجر، حجاب، آمنه، اندیشه و هنرستان با هنر برگزار شد.

وی افزود: این نمایشگاه با هدف معرفی جاذبه های گردشگری، توریستی، آداب، فرهنگ و رسوم مردمان گناوه برگزار و به مدت یک هفته مورد بازدید عموم قرار خواهد گرفت.

قاید نظامی تصریح کرد: دانش آموزان استقبال بسیار خوبی برای شرکت در این نمایشگاه داشته اند و حدود ۶۰۰ عکس به دبیرخانه این نمایشگاه ارسال شد که با توجه به ظرفیت ۲۰۰ عکس به مرحله نهایی نمایشگاه راه یافت که علی‌رضا  محبی از شهدای فتح المبین نفر اول، علی رضا بارانی از دبیرستان اندیشه نفر دوم، سینا احمد حسینی از دبیرستان شهدای فتح المبین و فریبا باوی از هنرستان هاجر مشترکا سوم شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار