عضو شورای بوشهر با اشاره به اینکه زیبنده نیست مرکز استان بوشهر فاقد شهردار باشد گفت: انتخاب نشدن شهردار بوشهر به دلیل اینکه گزینه‌ها دارای آرای شکننده است.
کد خبر: ۵۴۱۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳ 20 December 2017
پویا دولابی ظهر امروز در نشست شورای شهر بوشهر با تاکید بر توجه به احیا بافت تاریخی بوشهر اظهار داشت: این بافت دارای ظرفیت‌های مهمی است که باید در احیای بناهای تاریخی و زیرساخت‌های عمرانی آن تلاش بیشتری شود.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر بوشهر با بیان اینکه بناهای تاریخی بافت بوشهر از ارزش بالایی برخوردار هستند افزود: این ظرفیت فضای مناسبی برای توسعه گردشگری فراهم کرده است که در این راستا برنامه مدونی  مورد توجه شورا و شهرداری بوشهر قرار دارد.

دولابی با اشاره به اینکه بنای حاج رئیس در محدوده اداره کل بنادر و دریانوردی قرار دارد خاطرنشان کرد: این بنا که دارای جذابیت‌های مطلوبی است باید زمینه بازدید گردشگران از آن فراهم و از محدوده بندر بوشهر آزاد شود.

عضو شورای شهر بوشهر با بیان اینکه انتخاب شهردار بوشهر از اولویت‌های این نهاد است افزود: زیبنده مرکز استان بوشهر نیست که فاقد شهردار باشد از این‌رو این مهم در اولویت برنامه‌های شورای شهر قرار دارد.

وی دلیل تاخیر انتخاب شهردار بوشهر را مورد اشاره قرار داد و گفت: انتخاب نشدن شهردار بوشهر به دلیل اینکه گزینه‌های این پست دارای آرای شکننده‌ای است.

دولابی بیان کرد:  آرا شکننده گزینه‌های پست شهرداری بوشهر ممکن است عوارض داشته باشد از این نظر باید به گزینه‌های با رای بالا توجه شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار