نایب‌رئیس شورای عالی مجمع تقریب مذاهب اسلامی با تأکید بر تقویت وحدت اسلامی گفت: مسلمانان باید به مذاهب خود و در راستای تحقق اسلام به وحدت اسلامی پایبند باشند.
کد خبر: ۵۴۲۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰ 23 December 2017
مولوی اسحاق مدنی در سومین همایش طنین وحدت و بزرگداشت امام‌جمعه فقید اهل‌سنت جزیره خارگ، با تأکید بر تقویت وحدت اسلامی در جهان اسلام اظهار داشت: مردم جزیره خارگ با اتحاد و وحدتی دارند نماد وحدت مسلمانان هستند و این جزیره در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی نقش مهم و تأثیرگذاری داشتند.

وی خارگ را جزیره مقاوم نام برد و افزود: مردم خارگ در هشت‌سال دفاع‌مقدس با ایستادگی همه‌جانبه چنان رشادتی از خود نشان دادند که نماد مقاومت معرفی شدند.

نایب‌رئیس شورای عالی مجمع تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه همه مذاهب اسلامی باید وحدت همه‌جانبه داشته باشند افزود: دشمنان مقاصد خودشان را از اسلام مقدم‌تر می‌دانند؛ اسلام واقعی از هر منفعتی مقدم‌تر است و اگر این مهم را در عمل و کردار قبول داریم در رویه وحدت موفق خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام را ذبح کرده‌اند، تصریح کرد: نام اسلام را ذبح می‌کنند و با این دنیای ثروت و نفت و قدرت که در جهان اسلام وجود دارد، مسلمانان یمن از گرسنگی دچار وبا شده‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار