رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به تلاش برای رفع موانع تولید گفت: بنگاه‌های اقتصادی استان بوشهر تسهیلات رونق تولید دریافت می‌کنند.
کد خبر: ۵۴۳۵۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۱ 26 December 2017

سیدحسین حسینی محمدی عصر دوشنبه در حاشیه بازدید استاندار بوشهر از واحدهای صنعتی شهرستان دشتستان اظهار داشت: حمایت از تولید و اشتغال را به صورت جدی و به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار داریم.

وی اضافه کرد: در سال جاری تا کنون ۸۳ فقره تسهیلات در قالب رونق تولید و بازسازی و نوسازی صنایع، به بنگاه‌های اقتصادی استان به ارزش ۳۲۰ میلیارد ریال پرداخت شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر ادامه داد: تا پایان مهلت ثبت‌نام از متقاضیان تسهیلات رونق تولید ۳۷۷ درخواست در سامانه بهین یاب مربوط به طرح‌های کشاورزی و صنعتی ثبت شده است.

وی بیان کرد: تا کنون ۲۱۷ مورد در کمیته‌های مربوطه بررسی و ۱۳۷ مورد به بانک‌های عامل ارجاع شده است.

استاندار بوشهر در حاشیه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان از چند واحد تولیدی استان مستقر در شهرستان دشتستان بازدید کرد و شصت و هفتمین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با حضور استاندار و مدیران کل دستگاه‌های ذیربط برگزار شد.

در حاشیه این جلسه از برخی شرکت‌ها با حضور استاندار و مدیران دستگاه‌های ذیربط بازید به عمل آمد و برای رفع مشکلات آنان تصمیماتی اتخاذ شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار