مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده از این پس باید فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در تمامی مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر و به ویژه در بین دستگاه‌های اجرایی مربوطه ترویج می‌یابد.
کد خبر: ۵۴۳۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷ 26 December 2017

عبدالرسول کازرونی ظهر امروز در نشست با اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر با تاکید بر نقش مهم مهارت‌آموزی در برطرف کردن بسیاری از ناهنجاری‌ها و آسیب‌‌های اجتماعی اظهار داشت: مهارت‌افزایی نه تنها سبب ایجاد اشتغال پایدار می‌شود بلکه با بهره‌وری از اوقات فراغت از مشکلات روحی، روانی و آسیب‌های اجتماعی جوانان جلوگیری می‌کند.

 

وی با بیان اینکه آموزش‌های حرفه‌ای برای تمام سطوح سنی جامعه در استان بوشهر تدوین شده است افزود: بر اساس ظرفیت‌های مناطق، مهارت‌ها و حرفه‌های مختلفی برای شهرها و روستاهای استان بوشهر برای آموزش تدوین شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر از کسب رتبه برتر امربه معروف توسط اداره کل فنی و حرفه‌ای استان بوشهر خبرداد و خاطرنشان کرد:این اداره کل در ارزیابی ستاد امر به معروف و نهی از منکر در بین دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر رتبه برتر امر به معروف و نهی از منکر را کسب کرد.

کازرونی افزود: براساس ارزیابی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان از فعالیت شورای امر به معروف اداره‌ها و شرکت‌های دولتی صورت گرفت، شورای امر به معروف و نهی از منکر این اداره کل عنوان شورای برتر شناخته شد.

وی اظهار داشت: این ارزیابی در حوزه های برگزاری محافل هفتگی زیارت عاشورا، برگزاری جلسات ماهانه اعضای شورای امر به معروف، تعامل با بسیج اداره کل در برگزاری حلقه صالحین، پیگیری طرح حجاب و عفاف در آموزشگاه‌های آزاد، تشکیل گروه امر به معروف با هماهنگی ستاد احیا امر به معروف استان صورت گرفت.

کازرونی از ترویج فرهنگ امر به معروف در تمامی مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده از این پس باید فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در تمامی مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر و به ویژه در بین دستگاه‌های اجرایی مربوطه ترویج می‌یابد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر تاکید کرد: نیاز است اقدامات لازم و ضروری برای ارتقا و ترویج این فریضه الهی در بین مراکز فنی و حرفه‌ای ایجاد شود تا بتوان از این طریق گام بزرگی در ترویج فرهنگ اسلامی در سطح استان برداشته شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار