رئیس کمیسیون توسعه، عمران و خدمات شهری شورای شهر بوشهر گفت: پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان آزادی بوشهر ایرادات فنی زیادی دارد.
کد خبر: ۵۴۳۶۳۰
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶ 26 December 2017

به نقل از روابط عمومی شورای شهر بوشهر، اکبر توسلی اظهار داشت: پروژه تقاطع غیرهم سطح میدان آزادی بوشهر که هم اکنون در حال اجراست دارای ایرادات فنی زیادی است که در صورت بی‌توجهی امکان هرگونه بحرانی دور از تصور نیست.

وی افزود: به دلیل رعایت‌نکردن یک‌سری استاندارها در این پروژه و با فشارهایی که بر اثر ایجاد لوپ‌های خاک‌ریزی شده با حجم بالا توسط ماشین‌آلات ایجاد می‌شود احتمال شکستگی لوله فاضلاب شهری، آزبست سیمانی و خط لوله‌های آب فشار قوی شهری در این محدوده وجود دارد.

رئیس کمیسیون توسعه، عمران و خدمات شهری شورای اسلامی شهر بوشهر تصریح کرد: اگر ایمن‌سازی، مقاوم سازی و جابجایی خطوط تاسیسات زیرزمینی شهری مانند فاضلاب، آب مخابرات، و برق فشار قوی انجام نشود و با این حجم خاک‌ریزی‌های انجام شده، هر لحظه ممکن است این تاسیسات نابود و بحران‌آفرین شود.

وی ادامه داد: به عنوان رئیس کمیسیون توسعه، عمران و خدمات شهری شورای اسلامی شهر بوشهرتاکید جدی دارم تا قبل از اتمام پروژه، این مشکلات چاره‌اندیشی شود و با جابجایی تاسیسات و یا مقاوم‌سازی استاندارد، سعی کنیم حفظ منابع کرده تا مجبور نشویم در آینده نزدیک ضمن دریافت خسارات فراوان، شاهد کنده‌کاری و به هم‌زدن این پروژه برای رفع بحران باشیم.

توسلی عنوان کرد: یکی از نکاتی که باید اشاره شود، احداث فونداسیون بتنی بسیار سنگین دکل برق فشار قوی بر روی یکی از خطوط لوله فشار قوی آب شهری در روبروی پزشکی قانونی بوشهر است که در صورت ادامه این روند، بسیار خطرآفرین و بحرانی خواهد بود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار