معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با تاکید بر توجه به کیفیت فنی مسکن مهر بوشهر گفت: توجه پیمانکار مسکن مهر ۶۶۰ واحدی بوشهر به کیفیت آن یک ضرورت است که تا پایان امسال پرونده این مجتمع مسکونی بسته شود.
کد خبر: ۵۴۴۰۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱ 27 December 2017

سیدمحمدحسن باستی ظهر امروز در نشست شورای تامین مسکن استان بوشهر با اشاره به وضعیت مسکن مهر 660 واحدی نیایش بوشهر اظهار داشت: پیمانکار این پروژه باید در کیفیت سازی احداث ساختمان‌ها و بناهای آن دقت و تلاش بیشتری کند.

وی با بیان اینکه کیفیت مصالح در پروژه مسکن مهر 660 واحد بوشهر باید مورد توجه پیمانکار و مجری آن قرار بگیرد خاطر نشان کرد: ساختمان‌های این پروژه از لحاظ فنی و اجرایی باید مورد تجدید نظر قرار بگیرد تا مشکلات مهندسی و فنی این بناها برطرف شود.

معاون استاندار بوشهر با اشاره به اینکه 95 درصد پروژه مسکن 660 واحدی بوشهر تکمیل شده است تصریح کرد: امید می‌رود 5 درصد باقیمانده این پروژه بدون نقص فنی و مهندسی تکمیل شود.

باستی با تاکید بر تکمیل زیرساخت‌های خدماتی در حوزه شبکه فاضلاب و برق در پروژه مسکن مهر 660 واحدی بوشهر از دستگاه‌های خدماتی خواست تا هرچه سریعتر نسبت به تکمیل پروژه‌های مسکن مهر استان بوشهر اقدام کند تا متقاضیان بتوانند واحدهای مسکونی خود را تا پایان امسال تحویل بگیرند.

وی، بیان کرد: مهمترین مشکل برخی از پروژه‌های مسکن مهر استان بوشهرکه تاکنون تکمیل نشده شبکه آب، فاضلاب، برق و گاز است که برای تکمیل این پروژه‌ها مجری آن باید ترتیبی اتخاذ کند تا هرچه سریعتر این مشکلات برطرف شود.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر از بسته شدن پرونده مسکن مهر 660 واحدی بوشهر خبرداد و تصریح کرد: توجه پیمانکار مسکن مهر 660 واحدی بوشهر به کیفیت آن یک ضرورت است که تا پایان امسال پرونده این مجتمع مسکونی بسته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار