امام جمعه بوشهر گفت: فعالیت و عملکرد سپاه حفاظت هواپیمایی در فرودگاه‌های کشور برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی بوده و در تاریخ ماندگار است.
کد خبر: ۵۴۴۰۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳ 27 December 2017

آیت‌الله صفایی بوشهری پیش از ظهر امروز در همایش سالروز تاسیس سپاه حفاظت هواپیمایی با تبریک این روز به نقش مهم دسیسه‌های دشمنان در عرصه‌های مختلف پرداخت و اظهار داشت: انقلاب اسلامی در تاریخ صاحب بسیاری از جبهه‌های مقابله با استکبار و سردمداران جبهه اسلام‌ستیزی بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به اینکه در تاریخ مشاهده شده در مقابل انقلاب انبیاء الهی، جبهه دین‌ستیزی در اختیار جنایتکارترین فرد آن زمان بوده است، تصریح کرد: همزمان با انقلاب اسلامی جبهه اسلام‌ستیز و انقلاب‌ستیز به سرکردگی استکبار جهانی و به رهبری آمریکا با توطئه‌های مختلف در مقابل انقلاب اسلامی قرار گرفته است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه استکبار جهانی هر روز توطئه‌های خود را به شکل‌های مختلف علیه انقلاب اجرا می‌کنند، گفت: توطئه‌های دشمنان انقلاب در عرصه ملی و فراملی به شدت در حال اجراست.

آیت‌اله صفایی بوشهری با اشاره به اینکه بیشترین حجم تخریب‌ها و توطئه‌های استکبار علیه نظام اسلامی ایران در عرصه فراملی است، تصریح کرد: استکبار دست و پا می‌زند تا اقتدار و ابهت ایران را در عرصه فراملی را بشکند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، اخلال در تردد پروازها را یکی از توطئه‌های دشمنان دانست و بیان کرد: یکی از توطئه‌های بین‌المللی استکبار تخریب، اخلال و توطئه در عرصه فضای هواپیمایی و ترانزیت هوایی بود.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر نقش مهم سپاه حفاظت هواپیمایی در خنثی شدن توطئه دشمن خاطرنشان کرد: با تشکیل سپاه حفاظت هواپیمایی در فرودگاه‌های کشور توطئه ربایش هواپیمایی توسط دشمن شکسته و تهدیدهای آن به فرصت تبدیل شد.

آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به اینکه رشادت‌های سپاه حفاظت هواپیمایی در تاریخ انقلاب ثبت است بیان کرد: فعالیت و عملکرد سپاه حفاظت هواپیمایی در فرودگاه‌های کشور برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی بوده و در تاریخ ماندگار است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر نقش مهم سپاه در خنثی شدن ربایش هواپیما تاکید کرد: از زمانی که سپاه حفاظت هواپیمایی در فرودگاه‌های کشور تاسیس شده است هیچ یک از عملیات‌های ربایش و تروریستی موفق نبوده و همه توطئه‌هایی که در این عرصه بوده خنثی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار