رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به فعالیت کانون دانشگاهیان ایران اسلامی گفت: این کانون که در تمام استان‌ها راه‌اندازی می‌شود به دور از خط بازی و جریانات سیاسی زیر چتر ولایت فعالیت می‌کند.
کد خبر: ۵۴۵۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰ 30 December 2017

محمدمهدی زاهدی ظهر امروز در مراسم رای گیری انتخاب اعضای کانون دانشگاهیان استان بوشهر با بیان اینکه این نهاد در راستای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی فعالیت می‌کند اظهار داشت: کانون دانشگاهیان ایران اسلامی کانونی به دور از خط بازی و جریانات سیاسی به‌عنوان یک جریان سالم خود را در خیمه ولایت نگه می‌دارد.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه خط تراز حرکت کانون دانشگاهیان از سوی رهبر معظم انقلاب ترسیم شده است افزود: سیاست گسترش کانون دانشگاهیان ایران اسلامی از طریق انتخابات شورای مرکزی در سطح استان‌ها انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه این کانون در تمام استان‌ها راه‌اندازی می‌شود عنوان کرد: نقش اصلی اعضای کانون دانشگاه‌ها تشکیل کمیته‌های تخصصی و هماهنگ کننده برنامه‌ها در سطح استان است.

زاهدی با بیان اینکه همه اعضای هیئت علمی و استادان جز کانون دانشگاهیان هستند افزود: اعضایی که به‌عنوان شورا انتخاب نمی‌شوند نباید خود را خارج از کانون دانشگاهیان ایران اسلامی بدانند.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخاب اعضای کانون دانشگاهیان استان بوشهر بیان کرد: در کانون دانشگاهیان ایران اسلامی شعبه بوشهر 11 نفر به عنوان اعضای هیئت مدیره، 3 نفر به عنوان عضو علی البدل 2 نفر نیز بعنوان بازرس اصلی و نایب بازرس انتخاب می‌شود.

وی با اشاره به ترفندهای دشمنان و نقش مهم اعضای کانون دانشگاهیان در شناسایی توطئه‌ها گفت: کانون دانشگاهیان باید حوزه نفوذی دشمن را شناسایی و نقش خود را در دفاع و صیانت از انقلاب و ارزش‌های آن ایفا کند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار