مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر گفت: در راستای تدوین بسته‌های توانمندسازی و اشتغال‌زایی مددجویان کمیته امداد استان بوشهر مشارکت خبرنگاران و رسانه‌ها در این عرصه امری مهم و ضروری است.
کد خبر: ۵۴۵۳۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶ 30 December 2017

احمد لطفی صبح امروز در شورای اداری کمیته امداد استان بوشهر با گرامیداشت 9 دی این روز را ایام‌‌الله خواند و با اشاره به حماسه ملت ایران در 9 دی سال 1388 اظهار داشت: این روز یکی از ایام سرنوشت‌ساز انقلاب است که سبب بیمه این نظام در برابر توطئه‌‌های فتنه‌گران داخلی و خارجی شد.

وی با اشاره به اینکه مردم انقلابی با حرکت آتش‌به اختیار توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند افزود: 9 دی سال 88 مردم ایران اسلامی با یک حرکت خودجوش توانستند فتنه آمریکایی انگلیسی که توسط دستگاه‌های اطلاعاتی این کشورها طراحی و توسط فریب‌خوردگان داخلی به اجرا در آمد را کنترل و خنثی کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به اینکه ملت ایران هیچگاه ولایت را تنها نمی‌گذارند بیان کرد: نقش مهم و تاثیرگذار مقام معظم رهبری در هدایت جریان فتنه‌ای که به بهانه تقلب انتخابات می‌رفت تا نظام را دچار چالش جدی کند، قابل اغماض نیست و مردم نیز با ولایت‌مداری پشت سر مقام معظم رهبری قرار گرفتند.

لطفی با اشاره به پیام 9 دی به حوزه بین‌الملل عنوان کرد: اتحاد و وحدت بین مردم ایران اسلامی و روحیه مقاوم‌پذیری آنها سبب شد، کشورهای همسایه نیز ایران را به عنوان یک الگو مورد توجه قرار دهند.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به تاثیرگذاری روابط عمومی و خبرنگاران در جلب اعتماد عمومی در برنامه‌های مشارکتی کمیته امداد، عنوان کرد: یکی از مهمترین بخش‌های این نهاد، روابط عمومی است که به سبب اینکه زبان گویای این نهاد است در مجموع با ارائه گزارش‌های کاملا واقعی، سبب شده که مردم روز به روز بیشتر به این نهاد اعتماد داشته باشند.

وی با اشاره به نقش روابط عمومی در افزایش اعتماد مردم و اطلاع رسانی خاطر نشان کرد: بخش روابط عمومی کمیته امداد توانسته با یک جریان سازی خبری و تدوین و ارائه خدمات ارائه شده در این نهاد به جامعه به نوعی اعتماد مردم را جلب کند که در سرفصل‌های ارائه خدمات این نهاد حضور مردم کاملا مشخص است.

لطفی با بیان اینکه مهمترین وظیفه کمیته امداد، توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت است تصریح کرد: در این راستا از ظرفیت‌های پیرامونی از جمله مشارکت مردمی استفاده می‌‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با بیان اینکه اشتغال و توانمندسازی در بین خانواده‌های کمیته امداد از اولویت‌های این نهاد است خاطر نشان کرد: بخش عمده اطلاع رسانی اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی مدیون روابط عمومی است که توانسته ارتباط منطقی و خوبی را با جامعه هدف ایجاد کند.

وی، از تدوین بسته‌‌های اشتغال‌زایی در این نهاد خبرداد و گفت: در راستای تدوین بسته‌های توانمندسازی و اشتغال‌زایی مددجویان کمیته امداد استان بوشهر مشارکت خبرنگاران و رسانه‌ها در این عرصه امری مهم و ضروری است.

مدیرکل کمیته امداد بوشهر، توسعه فرهنگ انفاق با تمرکز بر مسئولیت اجتماعی را از رویکردهای مهم این نهاد دانست و گفت: باید این نوع رویکرد به خوبی در عرصه رسانه دیده شود تا با افزایش نقش مردم در حوزه های اجتماعی مواجه شویم که در این راستا بسته‌های مناسبی از طریق روابط عمومی این نهاد در اختیار مردم قرار گرفته است.

لطفی با اعلام نتایج عینی مشارکت‌های مردمی در برنامه‌های این نهاد، بیان کرد: در حالی که شاخص جمع‌آوری صدقات در سطح کشور 48 درصد است در استان بوشهر، 58 است که نشان می‌دهد این نهاد در جذب مشارکت‌های مردمی موفق عمل کرده است.

وی با تاکید بر فقرزدایی در جامعه هدف خاطرنشان کرد: اگر بتوان برطرف کردن مشکل مردم را به مردم واگذار شود می‌توان در کمیته امداد با پشتیبانی مناسب نسبت به فقرزدایی اقدام کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار