رئیس پلیس شهرستان بوشهر گفت: باند چهار نفره سارقان در بوشهر که شبانه اقدام به سرقت منازل می‌کردند با تلاش ماموران انتظامی شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۵۴۵۳۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱ 30 December 2017

ابراهیم عرب‌زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر از برقراری امنیت پایدار در بوشهر خبرداد و اظهار داشت: شهرستان بوشهر از امنیت بالایی برخوردار است و برخورد با جرایم در این شهرستان اجتماعی شده به‌گونه‌ای که با مشارکت مردم کشف تخلف و دستگیری متخلفان محقق می‌شود.

وی از متلاشی شدن باند حرفه‌ای سارقان منازل در بوشهر خبرداد و افزود: با اعلام چند فقره سرقت طلاجات منزل در شهر بوشهر، طرح ویژه شناسایی و دستگیری سارقان تدوین و به واحدهای اطلاعاتی و عملیاتی ابلاغ شد.

رئیس پلیس شهرستان بوشهر از شناسایی سارقان خبرداد و بیان کرد:پس از اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و بررسی‌های میدانی هویت 4نفری که متهم به این سرقت‌ها بودند شناسایی شدند.

سرهنگ عرب‌زاده از محاصره خانه سارقان در خیابان عاشوری بوشهر خبرداد و خاطر نشان کرد: این منزل بامداد امروز در محاصره پلیس قرار گرفت و هر 4 نفر متهم قبل از هرگونه عکس العملی دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه سارقان تاکنون به 8 فقره سرقت طلاجات، وجه نقد و تلفن همراه از منازل شهروندان در شهر بوشهر اعتراف کرده‌اند خاطرنشان کرد: این افراد اهل یکی از استانهای جنوبی و مرکزی کشور هستند که با اجاره منزلی در شهر بوشهر فعالیت‌های مجرمانه انجام می‌دادند.

رئیس پلیس شهرستان بوشهر با تاکید بر تامین حفاظ منازل برای جلوگیری از هرگونه سرقت تصریح کرد: شهروندان از خالی گذاشتن منازل خصوصا در روزهای پایانی هفته خودداری کنند، و درب و پنجره‌های منازل ویلایی، طبقه‌های همکف و اول در مجتمع‌های آپارتمانی با حفاظ و قفل مناسب ایمن کنند.

عرب‌زاده با بیان اینکه ایجاد منازل به دوربین‌های مدار بسته امری مهم و ضروری است تاکید کرد: شهروندان در صورت امکان منازل خود را به دوربین‌های مداربسته مجهز کنند تا در جلوگیری از هرگونه سرقت اثرگذار شود.

وی، به شهروندان خصوصا مشاوران املاک توصیه کرد، هنگام اجاره منازل به افراد دقت نظر کافی داشته باشند و موارد مشکوک را سریعا به پلیس اطلاع دهند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار