استاندار بوشهر با اشاره به تلاش برای برطرف‌کردن مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان، گفت:‌ حل مشکل واحدهای اشتغال‌زا اولویت استان بوشهر در بخش اقتصادی است.
کد خبر: ۵۴۸۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵ 06 January 2018

عبدالکریم گراوند عصر پنجشنبه در نشست شورای گفت‌وگو دولت و بخش خصوصی استان بوشهر اظهار داشت: در راستای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی و فعالان بخش خصوصی در سطح استان اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی با اشاره به نقش بسیار مهم بخش خصوصی در اقتصاد کشور، ادامه داد: در استان بوشهر بخش خصوصی نقش مهمی در اشتغال داشته است و باید برای رفع مشکلات این واحدها تلاش ویژه‌ای داشته باشیم.

استاندار بوشهر خواستار تلاش نظام اداری برای رفع مشکلات بنگاه‌های اقتصادی شد و اضافه کرد: به منظور بررسی مشکلات بنگاه‌های اقتصادی و تولیدی نشست‌های شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه رفع مشکلات بنگاه‌های اقتصادی به نفع مردم و جامعه است، تصریح کرد: باید نشست‌های تخصصی و کارشناسی برای حل مشکلات واحدها به صورت ریشه‌ای برگزار شود.

گراوند با اشاره به مشکلات برخی واحدها در زمینه خدمات تامین اجتماعی، ادامه داد: به منظور حل مشکلات واحدها و بنگاه‌های اقتصادی و تولیدی تامین اجتماعی استان بوشهر تعامل مطلوبی با کارفرمایان، مجریان و پیمانکاران دارد.

وی با تاکید بر لزوم جلوگیری از ضایع شدن حقوق و حق کارکنان و کارگران، بیان کرد: زمین‌گیر کردن بنگاه‌های اقتصادی و تولیدی خسارات جبران ناپذیری به جامعه وارد می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار