نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: گردشگری ظرفیت مهمی برای توسعه اشتغال در استان بوشهر است که باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کرد.
کد خبر: ۵۴۸۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷ 06 January 2018

محمد باقر سعادت عصر پنجشنبه در نشست شورای گفت‌وگو دولت و بخش خصوصی استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر در بخش گردشگری دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی است که باید از این ظر فیت برای اشتغال بهره لازم را برد.

وی اضافه کرد: شورای گفت‌وگو دولت و بخش خصوصی نقش مهم و اساسی در حل مشکلات بنگاه‌های تولیدی و اقتصادی دارد و باید مشکلات را با جدیت بررسی و برای رفع آنها تلاش کرد.

سعادت افزود: با حضور صاحب‌نظران و متصدیان واحدهای اقتصادی و مسئولان دستگاه‌های اجرایی ذیربط کمیته ویژه‌ای تشکیل و مشکلات پس از تدوین به مرکز و هیئت دولت ارائه و برای مطرح شدن در صحن علنی مجلس در قالب یک لایحه عرضه شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بخش خصوصی به عنوان بازوی دولت نقش مهمی در تولید و اشتغال دارد که باید برای رفع مشکلات این بخش تلاش کرد و چالش‌های پیش‌روی فعالان اقتصادی و تولیدی رفع شود.

وی با بیان اینکه توسعه کشور بدون حضور و فعالیت بخش خصوصی محقق نمی‌شود، افزود: باید به بخش خصوصی نگاه تولیدی، توسعه‌ای و اشتغال‌زایی شود و برای رفع مشکلات آنها تلاش کرد.

سعادت با بیان اینکه نرخ بیکاری استان بوشهر با ظرفیت‌های تناسبی ندارد و زیبنده این استان نیست، تصریح کرد: باید برای حل مشکلات بنگاه‌های اقتصادی و تولیدی استان بوشهر تلاش شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار