نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان در حیطه اختیارات و وظایف خود به خوبی عمل کرده و نسبت به عملکرد خود پاسخگو باشند.
کد خبر: ۵۴۸۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷ 06 January 2018

سید کمال الدین شهریاری صبح جمعه در جمع مردم روستای حسین زائری اظهار داشت: آنچه برخی از مردم را نسبت وضعیت اقتصادی معترض کرده، مربوط به ناکارآمدی برخی مسئولان است.

نماینده مردم دشتی و تنگستان با اشاره به اعتراضات اخیر در برخی نقاط کشور افزود: برخی از مردم مسلمان و وطن دوست ایران اسلامی نسبت به وضعیت اقتصادی و شرایط نابسامان بیکاری معترض هستند و سعی داشتند از راه مسالمت آمیز این اعتراض خود را به گوش مسئولین برسانند.

وی بیان کرد: هدف آنان اعتراض به برخی مسئولین ناکارآمد بود که متاسفانه با آمیخته شدن به مسائل سیاسی، سوء استفاده برخی فرصت طلبان را باعث شد و این جریان داشت مبدل به فتنه‌ای جدید برای نظام اسلامی می‌شد که با اقدام به موقع مردم همیشه در صحنه، این فتنه نیز نقش بر آب شد.

شهریاری تاکید کرد: مردم ایران حساب نظام جمهوری اسلامی ایران را از برخی مسئولین ناکارآمد جدا دانسته و مطالبه مردم نیز از همین مسئولانی است که باید نسبت به عملکرد خود پاسخگو باشند.

نماینده مردم دشتی و تنگستان تصریح کرد: مسئولیت‌ها و مناصبی که در دولت‌های مختلف به افراد داده می‌شود، امانتی است برای خدمت صادقانه و خالصانه و به مردم و چنانچه این مسئولین نمی‌توانند در حیطه اختیارات و وظایف خود به خوبی عمل کرده و نسبت به عملکرد خود پاسخگو باشند، باید این مناصب را واگذارند تا افراد شایسته دیگری نسبت به خدمتگزاری مردم شریف ایران همت گمارند و نظام جمهوری اسلامی از این ناکارآمدی آنها بیش از پیش ضربه نبیند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار