امام جمعه بوشهر با قدردانی از حماسه با شکوه مردم ولایت‌مدار استان بوشهر در محکومیت فتنه‌گران گفت: توطئه، ترفند و فتنه آشوب‌گران و اغتشاش‌گران با حرکت ولایی ملت با بصیرت ایران اسلامی شکست خورد.
کد خبر: ۵۴۸۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵ 06 January 2018

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر با تاکید بر توجه به انتخاب و شناخت دوست در همه عرصه‌های زندگی اظهار داشت: دوست خوب کسی است که در همه فراز، نشیب، پستی و بلندی زندگی دست دوست را بگیرد و با وی همراه باشد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به حوادث اخیر در کشور اظهار داشت: ایران اسلامی در چند روز گذشته شاهد حوادث تلخ و ناگواری بود که سبب ناراحتی و نگرانی ملت عزیز ایران شد.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه اغتشاش‌گران آسیب‌های جانی و مالی به مردم وارد کردند خاطر نشان کرد: در حوادث اخیر متاسفانه تعدادی از هموطنان عزیز بی گناه کشته شدند و آشوب گران به اموال عمومی و خصوصی مردم ضرر و زیان وارد کردند.

خطیب نماز جمعه بوشهر با بیان اینکه آشوب‌گران به مقدسات دینی، مذهبی و ملی توهین کردند گفت: آشوب‌‌گران به حسینیه‌‌ها، مساجد و پرچم مقدس ایران اسلامی توهین کردند که باید با برهم زنندگان امنیت ایران برخورد قاطع قانونی شود.

آیت‌اله صفایی بوشهری با بیان اینکه سرکرده این آشوب‌ها بعد از چند ساعت خود را نشان داد خاطر نشان کرد: رئیس جمهور جنایتکار و وزیر امور خارجه آمریکا، نماینده صهیونیست‌ آمریکایی در سازمان ملل، نخست وزیر و وزیر امور خارجه پلید انگلیس، نخست وزیر رژیم اشغال‌گر قدس، شیوخ مرتجع منطقه، سرکرده این حوادث در ایران بودند که به اعمال خود اذعان کردند.

آیت‌الله صفایی بوشهری با بیان اینکه جریانات اخیر در ایران از پیش طراحی شده است تصریح کرد: طراحان ایجاد آشوب در ایران با سوء استفاده از مشکلات اقتصادی جامعه این اغتشاش را برپا کردند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، ایجاد سیاست فشار و تخریب جامعه اسلامی ایران، پی‌ریزی و دنبال کردن برجام‌های دوم، سوم و چهارم و گرفتن امتیاز از ایران، تضعیف نظام و کاهش قدرت دفاعی و موشکی ایران از جمله موشک بالستیک را از عمده اهداف دشمنان در ایجاد فتنه و آشوب در ایران دانست.

خطیب نماز جمعه بوشهر، امتیازگیری جهان استکبار از ایران در مذاکرات آینده را از دیگر اهداف طراحان فتنه و اغتشاش در ایران دانست و گفت: تحت‌الشعاع قرار دادن حماسه 9 دی سال 1388 که یوم‌الله است و انتقام از شکست‌ها در عراق، لبنان و سوریه از دیگر اهداف دشمنان در بروز حوادث اخیر است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه اسلام ستیزی، نابودی انقلاب اسلامی و شکست خط مقاومت در سرزمین‌های اسلامی از اهداف مهم دشمنان در بروز آشوب در ایران است افزود: آنان در این اغتشاشات قصد داشتند ضمن شکستن اقتدار و صلابت ایران و ایجاد ناامنی، زمینه براندازی نظام را فراهم کنند.

آیت‌الله صفایی بوشهری با بیان اینکه بسیاری از مردم که مطالبه‌گر بودند وقتی پشت صحنه، عوامل اصلی این جریانات را دیدند از این کار دست کشیدند خاطر نشان کرد: ملت ایران متوجه شد که آمریکا، انگلیس، شیوخ منطقه و برخی کشورهای غربی اروپایی در پی ایجاد ناامنی و آشوب در ایران است و با بصیرت در مقابل آنان ایستادند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، اعتماد به آمریکا را سفاهت سیاسی دانست و افزود: عقلانیت سیاسی حکم می‌کند که هیچگاه نباید به آمریکا اعتماد کرد.

خطیب نماز جمعه بوشهر با بیان اینکه حل مشکلات اقتصادی بر عهده دولت است تاکید کرد: مشکلاتی که سبب دلسردی، نگرانی و ناراحتی مردم می‌شود باید به صورت جد پیگیری شود که در این راستا دولت برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باید چاره اندیشی کند.

امام جمعه بوشهر با تاکید براین نکته که دولت مکلف حل مشکلات اقتصادی و معیشتی جامعه است تصریح کرد: در این راستا همه آحاد جامعه برای حل مشکلات اقتصادی باید کمک و یاری کنند.

آیت‌الله صفایی بوشهری با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی سال‌ها است که برای حل مشکلات اقتصادی تذکر می‌دهند و شعار سال در این محور تبیین کرده‌‌اند افزود: حل مشکلات اقتصادی و معیشتی، رفع بیکاری جوانان و کنترل و کاهش قیمت‌ها به ویژه کالاهای پرمصرف و مورد نیاز اساسی مردم باید در اولویت برنامه دولت قرار داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر نظارت مستمر بر قیمت کالاها در بازار گفت: بسیاری از کالاها بی رویه گران می‌شود که باید مسئولان بر بازار نظارت مستمری داشته باشند.

خطیب نماز جمعه بوشهر با تاکید بر توجه بانک‌ها برای پرداخت وام به قشرهای ضعیف و نیازمند جامعه تصریح کرد: وام‌های میلیاردی بانک‌ها به افراد خاص که هنوز اقساط آن پرداخت نشده به آسانی انجام می‌شود ولی افراد ضعیف جامعه برای اخذ تسهیلات بانکی با مشکلات متعددی مواجه می‌شوند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه مسئولان باید پیگیری مشکلات مردم کنند افزود: مسئولان ضمن انتقاد پذیری باید مطالبات مردم را پاسخگو و حلال مشکلات باشند.

آیت‌الله صفایی بوشهری با بیان اینکه مالیات‌ها باید به شکل صحیح تنظیم شود گفت: کالاهای ملوانی یکی از مطالبات مردم ساحل نشین استان بوشهر است که به حمدالله این مشکل برطرف شده است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بیان کرد: دولت باید در خدمت رسانی و حل مشکلات مردم پیشگام باشد و حتی قبل از مطالبه‌گری مردم بتواند مشکلات را برطرف کند.

خطیب نماز جمعه بوشهر با بیان اینکه این استان از استان‌های غنی کشور است تاکید کرد: همه مسئولان استان بوشهر باید با تلاش جهادی در رفع مشکلات و تحقق مطالبات مردم بکوشند و در این راستا درب ادارات و دستگاه‌های اجرایی باید باز و جوابگوی مطالبات مردم باشد.

آیت‌الله صفایی بوشهری، ضربه زدن به ایران اسلامی، اسلام، انقلاب و ولایت فقیه را از اهداف مهم دشمنان دانست و تاکید کرد: اگر آمریکا کوچکترین تعرضی به ایران اسلامی کند بزرگترین ضربه بر آن وارد می‌شود.

امام جمعه بوشهر با قدردانی از حرکت اخیر ملت ایران به ویژه مردم ولایت‌مدار استان بوشهر در محکوم کردن اعمال اغتشا‌ش‌گران و حمایت از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه گفت: مردم استان بوشهر 13 دی حماسه دیگری آفریدند و نشان دادند که با بصیرت، پراستقامت، دشمن شناس و ولایت‌مدار هستند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به شکست دشمن در حوادث اخیر تصریح کرد: توطئه، ترفند و فتنه آشوب‌گران و اغتشاش‌گران با حرکت ولایی ملت با بصیرت ایران اسلامی شکست خورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار