رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودروی تهران گفت: بارها به مردم سفارش کرده‌ایم تا از نمایشگاه‌های دارای پروانه خرید کنند تا با مشکل مواجه نشوند.
کد خبر: ۵۴۸۳۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵ 06 January 2018

 

غلامحسین قاسمیان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری فارس استان تهران درباره وضع کیفی خودروهای چینی اظهار کرد: ضعف‌هایی درباره خودروهای چینی و ورود آن به کشور وجود دارد.

وی با تأکید بر اینکه خودروهای چینی کیفیت خوبی ندارند، تصریح کرد: نتیجه خرید این خودروها سه سال آینده مشخص می‌شود و متأسفانه مردم هم این خودروها را خریداری می‌کنند.

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودروی تهران با تأکید بر اینکه از نظر قیمت خودروهای وارداتی گران هستند، اضافه کرد: ثبت سفارش خودروهای وارداتی بسته شده است و باید ببینیم وزارت صنعت، معدن و تجارت در این رابطه چه تصمیمی می‌گیرد.

قاسمیان با اشاره به اینکه تنها خبر کاهش هزار میلیارد تومانی حقوق ورودی خودرو در لایحه بودجه ۹۷ را شنیده‌ایم، تصریح کرد: نمایندگان مردم در خانه ملت در این زمینه تصمیم‌گیرنده نهایی هستند.

وی با بیان اینکه افزایش مالیات واردات خودرو گرانی خودروهای خارجی را به همراه دارد، اضافه کرد: باید تصمیم درستی در این بخش گرفته شود.

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودروی تهران از رکود در بازار خرید و فروش خودرو خبر داد و با تأکید بر اینکه قیمت‌های خودرو بی‌رویه بالا رفته است، تصریح کرد: اگر کسی نیاز جدی به خودرو داشته باشد، برای خرید به بازار می‌آید.

قاسمیان با اشاره به اینکه بارها به مردم سفارش کرده‌ایم تا از نمایشگاه‌های دارای پروانه خرید کنند تا با مشکل مواجه نشوند، اظهار کرد: مردم این هشدار را جدی بگیرند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار