استاندار بوشهر گفت: در راستای ایجاد اشتغال در مناطق روستایی طرح‌ها و برنامه‌های مهمی تدوین شده که در این راستا تسهیلات کم‌بهره به روستائیان استان بوشهر برای ایجاد اشتغال پرداخت می‌شود.
کد خبر: ۵۴۹۱۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷ 08 January 2018

عبدالکریم گراوند ظهر امروز در نشست با عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست ایران با بیان اینکه جهت‌گیری در جهان به سمت دانش و تکنولوژی روز است اظهار داشت: حوزه آی تی، نقش بی‌بدیلی در سلامت، اشتغال و امنیت پایدار دارد و تقویت این حوزه موجبات موفقیت و پیشرفت روزافزون است.

وی با تاکید بر نقش مهم وزارت ارتباطات در ایجاد اشتغال در مناطق شهری و  روستایی افزود: وزارت ارتباطات نقش روشنی‌بخشی و شفاف‌سازی دارد و در حوزه اشتغال نیز نقش این مجموعه غیر قابل انکار است.

استاندار بوشهر با تاکید بر اهمیت همدلی و همراهی مسئولان خاطر نشان کرد: همدلی سبب هم‌افزایی و پیشرفت در امور می‌شود و هر کجا، همدلی و همراهی نباشد، پیشرفت آسیب می‌بیند و هر زمان همدلی و هم‌افزایی بوده، پیشرفت نیز حاصل شده است.

گراوند با اشاره به پرداخت تسهیلات کم‌بهره به روستاییان برای ایجاد اشتغال پایدار تصریح کرد: پست‌بانک در اشتغال پایدار می‌تواند سنت‌شکنی کند.

وی با تاکید بر تسریع پرداخت تسهیلات کم بهره به طرح‌های اشتغال‌زایی بیان کرد: باید در چارچوبی که آیین‌نامه تعیین کرده، این تسهیلات در کمترین زمان و بدون مانع‌تراشی به افراد واجد شرایط پرداخت شود و مسئولان باید در این زمینه تسریع کنند و نظام اداری باید کمک کند.

استاندار بوشهر به مشارکت دستگاه‌های اجرایی در مشارکت طرح‌های اشتغال‌زایی پرداخت و بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی هم باید در اجرای طرح‌ها دقت کنند تا ضمانت اجرایی داشته و انحراف نداشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار