نماینده مردم شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر با تاکید بر نظارت مستمر بر آلایندگی زیست محیطی در مناطق پارس جنوبی گفت: کاهش و رفع آلایندگی در مناطق جنوبی استان بوشهر باید در اولویت سازمان حفاظت محیط زیست قرار بگیرد.
کد خبر: ۵۴۹۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸ 08 January 2018

سکینه الماسی ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی و بررسی مسائل و مشکلات زیست محیطی شهرستان‌های کنگان، دیر، جم و عسلویه ضمن تقدیر از تلاش‌های مأموران حفاظت محیط زیست در احقاق حقوق مردم حوزه جنوبی استان بوشهر اظهار داشت: پیوست‌های زیست محیطی در اجرای پروژه‌های صنعتی به ویژه در عرصه صنایع نفتی، گازی و پتروشیمی باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر آثار و تبعات آلایندگی‌های تاسیسات پارس جنوبی بر مردم ساکن مناطق پیرامونی افزود: سازمان حفاظت محیط زیست در عرصه مقابله با کاهش آلایندگی‌ها از هیچ کوششی فروگذاری نکنند و نظارت مستمر و پایش دائم منطقه مورد توجه قرار دهد.

الماسی با بیان اینکه همه دست اندرکاران این پروژه‌ها و مسئولان در قبال حفظ محیط زیست و سلامتی مردم مسئول هستند تاکید کرد: معتقد هستم سازمان حفاظت محیط زیست باید به مانند دیوان محاسبات سازمانی مستقل باشد تا بتواند نقش نظارتی و اجرایی مثمر ثمری داشته باشد و در این راستا هم تلاش‌هایی آغاز شده و پیگیری می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر با تاکید بر نظارت مستمر بر آلایندگی زیست محیطی در مناطق پارس جنوبی تصریح کرد:کاهش و رفع آلایندگی در مناطق جنوبی استان بوشهر باید در اولویت سازمان حفاظت محیط زیست قرار بگیرد.

وی با تاکید بر توجه به ایمنی، بهداشت و محیط زیست به عنوان یکی از زیرساخت‌های مهم زندگی بیان کرد: ادامه حیات انسان‌‌ها با وجود هوای سالم، رعایت امور بهداشتی همراه با ایمنی محقق می‌شود در غیر این صورت زندگی انسان‌ها با مشکلاتی همراه است.

در این نشست مقرر شد برای استفاده از توان و ظرفیت نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و پیگیری رفع چالش‌های زیست محیطی منطقه،گزارش کاملی از وضعیت محیط زیست حوزه انتخابیه تهیه و ارائه شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار