به منظور گرامیداشت یاد و خاطره جان‌باختگان حادثه نفتکش ایرانی سانچی مراسمی در مسجد سیدالشهداء دانشگاه آزاد اسلامی خارگ برگزار شد.
کد خبر: ۵۵۲۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱ 16 January 2018

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم دریایی خارگ عصر امروز در مراسم گرامیداشت جان باختگان کشتی سانچی با تسلیت در گذشت 32 تن از دریانوردان در حادثه ناگوار کشتی سانچی در آبهای چین اظهار داشت: این حادثه ناگوار دل مردم ایران اسلامی را به درد آورد و مایه اندوه و نگرانی همگان شد.

حسین سهولی‌زاده با بیان اینکه وقوع این حادثه در سواحل شرقی چین سبب درگذشت شهادت گونه تمامی خدمه و پرسنل زحمتکش کشتی سانچی شد تصریح کرد: این حادثه قلوب اقشار مختلف مردم ایران اسلامی را جریحه‌دار کرد و این در حالی است که سه تن از این جان باختگان دانشجوی دانشگاه واحد علوم دریایی خارگ بودند.

وی ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های مصیبت دیده این حادثه دردناک افزود: به منظور گرامیداشت یاد و خاطره این عزیزان بنای یادبود سه دانشجوی جان باخته این مرکز آموزش عالی در حادثه کشتی سانچی در خارگ ایجاد می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم دریایی خارگ گفت: این یادمان در کنار بنای یادبود شهدای گمنام خارگ احداث می‌شود.

یادواره سانچی

شرکت کنندگان در این مراسم ضمن ابراز همدردی با خانواده جان باختگان حادثه کشتی سانچی به یاد این عزیزان با قرائت فاتحه‌ و برگزاری سوگواری یاد آنان را گرامی داشتند.

در این مراسم جمعی از مسئولان جزیره خارگ و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم دریایی خارگ حضور داشتند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار