کد خبر: ۵۵۳۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲ 16 January 2018
تابناک گیلان / روزنامه آسمان آبی امروز در یادداشتی به موضوع مهاجرت سلبریتی‌ها از تهران به شهرهای شمالی کشور پرداخته است.
 
روزنامه آسمان آبی امروز در صفحاتی به موضوع مهاجرت شهروندان تهرانی به شهرهای شمالی کشور پرداخته است. در یکی از این یادداشت‌ها با عنوان «سلبریتی‌های  رشت نشین» به موضوع مهاجرت بازیگران به رشت و سایر شهرهای شمالی پرداخته شده است.

در این یادداشت می خوانید:«مهاجرت مدتها پیش با افراد مشهور شروع شد. خیلی هایشان تهران را ترک کردند و به لواسان رفتند: آنجا بهترین منطقه برای مهاجرت آنان بود؛ چراکه هم توانایی خریدن ویلا داشتند و هم انگیزه‌های لازم برای فرار از دود و دم تهران.حالا کافی است سری به لواسان بزنید. در هر کوچه و خیابان ویلای یکی از بازیگرها و فوتبالیستها خودی نشان می‌دهد و چهره این منطقه را روزبه‌روز لاکچری تر کرده است.

سلبریتی‌های رشت‌نشین!

اما جدا از لواسان بعضی‌ها هم به شمال ایران مهاجرت کرده‌اند. پروانه معصومی یکی از این هاست. او که سالهاست در شمالی ایران زندگی می‌کند، می‌گوید آن جازمین کشاورزی دارد و روی گل و گیاهانش کار می‌کند. اگر فیلم و سریالی هم در کار باشد، موقتی به تهران می‌اید و کار که تمام شد دوباره به شهرش بازمی‌گردد.

در کنار او البته بازیگرهای دیگری هم هستند که شمال را به تهران ترجیح داده‌اند؛ مثل حسن معجونی، او تئاترهایش را به رشت برده و آنجا ساکن شده است. چند وقت پیش هم کامبیز دیرباز در رشت کلاس بازیگری زده بود. او هم دوست داشت کسب وکاری در رشت داشته باشد و ساکن این شهر شود.

سلبریتی‌های رشت‌نشین!

مدتی قبلی صادق زیباکلام هم در گفتگویی با «چلچراغ» گفته بود به دنبال یک زندگی آدمیزادی در رشت است. خشایار دیهیمی نیز که برای اهالی فرهنگ نامی آشناسبت، سال هاست کلاردشت را برای زندگی برگزیده است. شهرام جعفری، از منتقدان سینما، هم سالهاست به شمال کشور مهاجرت کرده است.

همه این ها نشان می دهد شمال ایران، به خصوصی رشت، چقدر محبوب شده است. بعید نیست این شهر چند وقت دیگر پایتخت مردمانی باشد که خسته از تهران، به شهری می‌اندیشند که بتوانند از روزهای خاکستری و شلوغ وپراسترس فاصله بگیرند.»

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار