فرمانده دریابانی استان بوشهر با تاکید بر برخورد قاطع با کالای قاچاق گفت: با تلاش دریابانی ۹۷ میلیارد و ۳۴ میلیون ریال کالای قاچاق از دو فروند شناور در خارگ و دیلم کشف شد.
کد خبر: ۵۵۵۰۹۳
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷ 21 January 2018

سرهنگ ولی‌الله رضایی‌نژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به اینکه قاچاق کالا صدمات مهلکی به زیرساخت‌های اقتصادی، معیشتی و سلامتی جامعه وارد می‌کند اظهار داشت: در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال برخورد با قاچاق کالا در استان بوشهر تشدید یافته و کالاهای بدون پروانه گمرکی قاچاق محسوب می‌شود.

وی از رصد شبانه‌‌روزی ماموران دریابانی استان بوشهر در خلیج فارس و سواحل خبرداد و تصریح کرد: تیم‌های عملیاتی فرماندهی دریابانی استان بوشهر با گشت‌های شبانه‌روزی در آب‌های خلیج فارس و سواحل فعالیت قاچاقچیان را مورد رصد قرار می‌دهد.

فرمانده دریابانی استان بوشهر از کشف کالای قاچاق از دو فروند شناور در خارگ و دیلم خبرداد و خاطر نشان کرد: با تلاش ماموران دریابانی، 97 میلیارد و 34 میلیون ریال کالای قاچاق از دو فروند شناور در خارگ و دیلم کشف شد.

رضایی‌نژاد با اشاره به کشف انواع کالاهای قاچاق در این شناورها بیان کرد: در بازرسی از این شناورها گوشی تلفن همراه، تبلت، لوازم آرایشی و بهداشتی و ده‌ها قلم انواع دیگر کالای قاچاق کشف شد.

وی از دستگیری 9 متهم در این دو عملیات خبرداد و گفت: در کشف کالای قاچاق از دو فروند شناور در خارگ و دیلم دو ناخدا به همراه 7 ملوان که گذرنامه و پروانه گذر مرزی نداشتند، دستگیر و به مراجع قانونی این مناطق تحویل شدند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار