مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از پرداخت سه برابری مستمری مددجویان تحت حمایت این نهاد در دی ماه امسال خبر داد.
کد خبر: ۵۵۵۶۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴ 22 January 2018

احمد لطفی ظهر امروز در نشست بررسی وضعیت پرداخت مستمری مددجویان کمیته امداد بوشهر با اشاره به وضعیت پرداخت مستمری مددجویان تحت حمایت این نهاد اظهار داشت: با تلاش و پیگیری‌های مسئولان عالی کمیته امداد، مستمری مددجویان از محل اعتبارات تخصیصی سازمان هدفمندی یارانه‌ها به سه برابر افزایش یافت.

وی هدف از پرداخت مستمری به مددجویان را رفع نیازهای معیشتی و ضروری آنان عنوان کرد و افزود: از این پس مبلغ افزایشی کمک معیشت و یارانه عمومی خانوارهای تحت حمایت در کنار مستمری ماهانه به حساب سرپرست خانوارها پرداخت می‌شود.

لطفی با اشاره به مستمری سه برابری پرداخت شده برای مددجویان تحت حمایت گفت: این مستمری برای خانوارهای با جمعیت یک نفره مبلغ یک میلیون و 935 میلیون ریال، دو نفره سه میلیون و 400 هزار ریال، سه نفره چهار میلیون و 650 هزار ریال، چهار نفره 6 میلیون و 100 هزار ریال و خانوارهای پنج نفره به بالا 6 میلیون و 925 هزار ریال محاسبه و پرداخت شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر مستمری سه برابر شده مددجویان را در دی ماه، شامل مستمری ماهانه، مستمری افزایش یافته و یارانه عمومی عنوان کرد و گفت: این مستمری افزایش یافته به حساب شخصی مددجویان در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت گذاشته شد که قابل برداشت است.

وی با اشاره به ساماندهی حساب مستمری مددجویان گفت: برای تمامی خانوارهای مستمری بگیر تحت حمایت، کارت عابر بانک صندوق قرض الحسنه امداد ولایت صادر و تحویل آنها شد که در تمامی بانک‌های عضو شبکه شتاب قابل استفاده و بهره برداری است.

لطفی با تاکید بر افزایش خدمات به نیازمندان با درجه محرومیت بالا خاطر نشان کرد: خانوارهای مستمری بگیر به سبب محرومیت شدید، از کار افتادگی سرپرست، فوت سرپرست، طلاق، متارکه و زندانی سرپرست خانوار، تحت حمایت قرار می‌گیرند و به صورت ماهانه از همه خدمات حمایتی کمیته امداد بهره مند می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار