نماینده مردم شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر با تاکید بر ابلاغ ماده ۴۷ قانون برنامه ششم توسعه به مدیران منطقه پارس جنوبی گفت: برخی مدیران در بکارگیری نیروهای بومی توجهی نمی‌کنند که لازم است قانون به‌کارگیری نیروهای بومی مجددا ابلاغ شود.
کد خبر: ۵۵۶۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷ 23 January 2018

سکینه الماسی ظهر امروز در نشست با وزیر نفت و اعضای کمیسیون انرژی مجلس در منطقه پارس جنوبی در عسلویه با بیان اینکه منطقه جنوب استان بوشهر دارای ویژگی‌های خاص و منحصر به فردی است اظهار داشت: منطقه سیراف با قدمتی بیش از 2 هزار سال نشان از وجود زندگی در 21 قرن پیش است.

نماینده مردم کنگان، عسلویه، دیر و جم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صادرات در 21 قرن پیش در تمدن سیراف استان بوشهر وجود داشته است خاطر نشان کرد: همانگونه که کشتی نفتکش سانچی حامل محصولات پارس جنوبی برای صادرات بود در 21 قرن پیش هم کشتی سلیمان سیرافی محصولات گوناگونی از این منطقه به دیگر نقاط جهان صادر می‌کرد و نشان از جایگاه این منطقه در تاریخ است.

الماسی با بیان اینکه استان بوشهر فقط ذخیره انرژی پارس جنوبی نیست افزود: نیروگاه اتمی بوشهر و پارس جنوبی دو دست آورد بزرگ بعداز نظام مقدس جمهوری اسلامی است که مایه افتخار ایرانیان است.

نماینده مردم شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر با تاکید بر اجرایی شدن ماده 47 قانون برنامه ششم مبنی بر بکارگیری نیروهای بومی استانی در پروژه‌های مختلف تصریح کرد: برخی مدیران در بکارگیری نیروهای بومی توجهی نمی‌کنند که لازم است قانون به‌کارگیری نیروهای بومی مجددا ابلاغ شود.

وی با تاکید بر توجه به پیوست‌های فرهنگی مجتمع‌ها و صنایع گاز، نفت و پتروشیمی گفت: صنایع مستقر در منطقه پارس جنوبی توجه ویژه‌ای به پیوست‌های فرهنگی داشته باشند تا حق مسلم مردم منطقه ضایع نشود.

الماسی با اشاره به اینکه بیمارستان مستقر در منطقه پارس جنوبی از سطح 3 هم پایین‌تر است افزود: این بیمارستان به عنوان سطح 3 معرفی شده و این در حالی است که متخصص جراح مغز و اعصاب در این مرکز درمانی مستقر نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار