همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب (س)، چهار هزار و ۲۵۰ بسته معیشتی به همت قرارگاه سازندگی، محرومیت زدایی سپاه و شرکت صنعتی دریایی صدرا به مناطق محروم استان بوشهر ارسال شد.
کد خبر: ۵۵۶۵۹۷
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷ 24 January 2018

در آئینی با حضور فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، مدیرعامل شرکت صنعتی دریایی ایران - صدرا و مدیر بسیج سازندگی استان بوشهر، تعداد چهار هزار و ۲۵۰ چهار هزار و ۲۵۰ بسته معیشتی به مناطق محروم استان بوشهر ارسال شد.

سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر عصر سه‌شنبه در این آئین ضمن تبریک ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار به تشریح ماموریت های سپاه پرداخت و اظهار کرد: یکی از ماموریت‌های مهم سپاه محرومیت‌زدایی است که در قالب قرارگاه محرومیت‌زدایی انجام می‌شود.

وی افرود: در حوزه خدمات‌رسانی با توجه به منویات مقام معظم رهبری در خصوص محرومیت زدایی، اقدامات خوبی در چند سال گذشته متناسب با ظرفیت‌های موجود در سپاه و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) صورت گرفته است.

سردار رزمجو ابراز کرد: در همین راستا امروز نیز با همکاری شرکت صنعتی دریایی ایران-صدرا شاهد ارسال بسته های حمایتی به مناطق محروم استان بوشهر بوده‌ایم که در روزهای آتی بین ۴ هزار و ۲۵۰ خانواده نیازمند توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر تصریح کرد: برای تهیه این بسته های معیشتی که شامل مواد غذایی، البسه و لوازم تحریر می شوند، بیش از ۳ میلیارد ریال هزینه شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار