غلامرضا دلگرم سرمربی تیم ایرانجوان بوشهر پس از شکست تیمش در برابر تیم ماشین سازی تبریز از سمت خود استعفاء داد.
کد خبر: ۵۵۸۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷ 29 January 2018

غلامرضا دلگرم - سرمربی ایرانجوان بوشهر

غلامرضا دلگرم بعدازظهر امروز پس از شکست تیم ایرانجوان بوشهر در مقابل تیم ماشین سازی تبریز با بیان اینکه این تیم دارای مشکلات عدیده‌ای است اظهار داشت: تیم ایرانجوان بوشهر دارای مشکلات متعددی است که با استعفاء از سرمربی‌گری من شاید مشکلات این تیم برطرف شود.

وی با اعلام استعفاء از سرمری‌گری تیم ایرانجوان بوشهر بیان کرد: اگر با برکناری من مشکلات باشگاه ایرانجوان حل می‌شود، از سمت خود استعفاء می‌دهم تا مدیریت باشگاه ایرانجوان بوشهر برای تغییر کادر فنی راحت‌تر عمل کند.

سرمربی تیم ایرانجوان بوشهر با عذرخواهی از هواداران تیم ایرانجوان و آرزوی موفقیت برای این تیم خاطر نشان کرد: هواداران تیم ایرانجوان که خواهان برکناری من هستند، باید به خواسته آنان احترام گذاشت.

دلگرم با بیان اینکه تمام تمرکز مدیریتی تیم ایرانجوان بوشهر بر روی مسائل قضایی و حل مشکلات مالکیتی تیم است تصریح کرد: بدون شک این تیم نمیتواند به نحو مطلوبی به امور تیم رسیدگی کند.

وی با بیان اینکه هدفم در این پست خدمتکاری به هواداران تیم ایرانجوان بوشهر است افزود: از روزی که به تیم ایرانجوان آمدم، هدف اصلی خادمی ایرانجوان و هواداران بود ولی اکنون تیم برای بازگشت به روزهای خوب خود نیاز به یک تغییر تفکر دارد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار