فرماندار دشتی با بیان اینکه این شهرستان مهد فرهنگ و هنر است گفت: برای استمرار نظام و انقلاب باید فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ترویج پیدا کند.
کد خبر: ۵۶۰۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۶ 31 January 2018

عبدالله نادری بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار وشهادت شهرستان دشتی ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، پیشاپیش ایام الله دهه مبارک فجر را تبریک عرض کرد واظهار داشت: نام انقلاب با نام امام(ره) عجین شده و واز زمان انقلاب تاکنون دستاوردهای زیادی در داخل و خارج کشور بدست آمده و همواره نقش بسزایی در معادلات جهانی ایفا کرده است.

وی افزود: باید برای حفاظت از انقلاب که خون های زیادی به پای آن ریخته شده فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ترویج دهیم.

نادری با بیان اینکه این انقلاب نشات گرفته از قیام امام حسین(ع) است، یادآور شد: معاندان و دشمنان نظام تاکنون تلاش های زیادی برای بر اندازی این انقلاب داشته اند به حمدالله تاکنون ناکام مانده اند.

وی تصریح کرد: اگر می خواهیم نظام و انقلاب پایدار بماند باید فرهنگ ایثار وشهادت در جامعه ترویج دهیم و برای پیروزی انقلاب و استمرار نظام از خواسته های خودمان گذشت کنیم.

نادری بیان کرد: با توجه به هجمه‌های دشمنان علیه انقلاب باید امید و آینده در جامعه ترویج پیدا کند و مردم را نسبت به انقلاب و نظام امیدوار کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید از روش های تبلیغ جدید برای نسل جوان استفاده کرد، گفت: باید در قالب هنر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ترویج دهیم و در واقع هنر ظرفیت بسیار وسیعی دارد و می شود ازهنر استفاده های فراوانی داشته باشیم.

فرماندار دشتی خاطر نشان کرد: شهرستان دشتی مهد فرهنگ، دانش و هنر است و قطعا باید به هنرمندان بهاء و از ظرفیت آنها استفاده کرد.

نادری اضافه کرد: باید در دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش و نسل جدید برنامه لازم داشته باشیم و بتوانیم پاسخ قاطع کننده به آنها در تمامی حوزه ها بویژه اعتقادی آماده کنیم.

وی با بیان اینکه در دولت نگاه خاصی به فرهنگ ایثار و شهادت شده است، خاطر نشان کرد: باید به خانواده شهدا و ایثارگران اهمیت دهیم و نباید منحصر به برنامه خاصی باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار